اعلام زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش‌وپرورشی‌ها

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی رشته‌های آموزش و پرورش، ۱۳ اردیبهشت ماه منتشر می‌شود.

اعلام زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش‌وپرورشی‌ها

ایسنا نوشت: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی رشته‌های آموزش و پرورش، ۱۳ اردیبهشت ماه منتشر می‌شود.

کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از ۱۳ اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ... و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و ... از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

همپنین اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=۱۴&id=۷۵۹۴ منتشر شده است و لذا باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18585

ارسال نظر