کودک 7 ساله در باند سرقت مسلحانه

​رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه منزلی در شمال تهران خبر داد و گفت: در این رابطه چهار مرد و یک زن و یک پسر بچه هفت ساله بازداشت شد.

کودک 7 ساله در باند سرقت مسلحانه

​رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه منزلی در شمال تهران خبر داد و گفت: در این رابطه چهار مرد و یک زن و یک پسر بچه هفت ساله بازداشت شد.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از سایت پلیس، سردار علیرضا لطفی در تشریح این خبر گفت: شانزدهم بهمن سال گذشته، تیراندازی به سمت ماموران کلانتری گاندی در جریان تعقیب و گریز سارقان منزل، با شلیک گلوله و مجروح شدن دو نفر از ماموران به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اعلام شد.

وی  افزود: با اعلام این خبر کارآگاهان راهی محل شده و در تحقیقات اولیه مشخص شد پس از  تماس یکی از همسایه ها درخصوص سرقت از خانه ای در میدان شمس تبریزی منطقه میرداماد، ماموران کلانتری بلافاصله وارد عمل شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با شناسایی سارقان توسط ماموران کلانتری در نهایت خودروی متهمان با چند خودروی پارک شده تصادف و متوقف می شود، متهمان که ماموران را در چند قدمی خود می بینند به سمت ماموران تیراندازی می کنند.

سردار لطفی با بیان اینکه چهار مرد و یک زن و یک پسر بچه در این سرقت نقش داشتند، تصریح کرد: شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت و در ادامه بررسی های پلیسی، زن سارق به همراه پسر بچه هفت ساله اش که در منزل مسکونی یکی از شهروندان مخفی شده بود، دستگیر و در بازجویی بعمل آمده از زن جوان وی مدعی شد که تنها یکی از سارقان به نام افشین را می شناسد.

این مقام ارشد انتظامی پلیس پایتخت اشاره کرد: در ادامه تحقیقات و اقدامات گسترده اطلاعاتی و کارآگاهی، مخفیگاه متهمان شناسایی شد و طی عملیاتی ویژه، پس از هماهنگی های قضائی متهمان در مخفیگاهشان در تهران و یکی از شهرستان های غربی کشور بازداشت شدند.

سردار لطفی  گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر کشف ابزار آلات مورد استفاده در سرقت منازل، یک قبضه سلاح کمری  و به همراه تیر فشنگ جنگی مربوطه و سه قبضه قمه کشف شد.

گفتنی است تحقیقات در جهت کشف سایر جرائم این باند از سوی کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18262

ارسال نظر