فاجعه جنون‌آمیز یک مرد علیه خود، همسر و دخترش(18+)

مردی که همسر و دختر خود را در منزلش به قتل رساند، پس از قتل اقدام به بریدن دست و پای خود با سنگ فرز کرد اما موفق به این کار نشد.

فاجعه جنون‌آمیز یک مرد علیه خود، همسر و دخترش(18+)

توجه این خبر برای دارای عبارتهای  دلخراش است (۱۸+)

مردی که همسر و دختر خود را در منزلش به قتل رساند، پس از قتل اقدام به بریدن دست و پای خود با سنگ فرز کرد اما موفق به این کار نشد. امروز ۳۰ فروردین ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر مرگ مشکوک مادر و دختری در یکی از شهرک‌های مسکونی لویزان به کلانتری ۱۶۴ قائم اعلام شد که به‌سرعت تیمی از مأموران کلانتری در محل حاضر و با پیکر بی‌جان زنی ۴۷ساله و دختری ۱۵ساله مواجه شدند.

قاتل که در صحنه جنایت حضور داشت و با توجه به خودزنی‌های صورت‌گرفته حال مساعدی نداشت، اعلام کرد که همسر و دخترش را به قتل رسانده است، بررسی‌های اولیه نشان داد که قاتل پس از قتل همسر و دختر خود، با خواهرش تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده بود سپس خواهر مقتول در محل حاضر شده و وی نیز اورژانس و پلیس را خبردار کرده بود.

بررسی‌های اولیه نشان داد که متهم قتل این پرونده که ۵۷ سال سن دارد، ظاهراً دارای مشکلات روحی و روانی و دارای یک فرزند پسر حدوداً ۶ ساله نیز است اما وی را به قتل نرسانده است.

قاتل پس از وقوع این قتل‌ها با سنگ فرز خود را زخمی کرده است و در تلاش بوده است دست و پای خود را نیز با سنگ فرز ببرد اما موفق نشده بود.

تحقیقات اولیه نشان داد که ظاهراً با توجه به وجود نخ شیرینی در صحنه جرم و آثار خفگی روی جسد مقتولان احتمالاً آن‌ها توسط قاتل خفه شده‌اند، همچنین احتمالاً حدود ۴۸ ساعت از وقوع این قتل‌ها می‌گذرد، در نهایت اجساد مقتولان برای بررسی بیشتر درباره نحوه وقوع قتل به پزشکی قانونی مننقل شد و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17423

ارسال نظر