تاکید دوباره وزیر آموزش و پرورش برای برای اجرای رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق‌ها

برای همسان‌سازی حقوق‌ها برنامه‌ریزی می‌شود

تاکید دوباره وزیر آموزش و پرورش برای برای اجرای رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق‌ها

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب قانون رتبه‌بندی فرهنگیان، گفت: دولت تلاش خواهد کرد تا این قانون به بهترین شکل اجرا شود و به ارتقای منزلت و معیشت معلمان منجر شود؛ همچنین برای همسان‌سازی حقوق فرهنگیان برنامه ریزی خواهد شد.

یوسف نوری وزیر آموزش‌ و پرورش در نشست با تعدادی از فرهنگیان، اظهار کرد: معلمان در هر زمان، شرایط و موقعیتی، معلمی خود را فراموش نمی‌کنند و بر همین اساس در ایام کرونا وظایف خود را با تلاش دو چندان انجام دادند؛ لذا این تلاش و فداکاری معلمان شایسته تقدیر است و تمام تلاشم را برای بهبود معیشت و منزلت معلمان انجام می‌دهم.

وی با اشاره به تصویب قانون رتبه بندی فرهنگیان گفت: دولت تلاش خواهد کرد تا این قانون به بهترین شکل اجرا شود و به ارتقای منزلت و معیشت معلمان منجر شود؛ همچنین برای همسان‌سازی حقوق فرهنگیان برنامه ریزی خواهد شد.  

نوری با اشاره به دستاوردهای سفرهای استانی دولت، ادامه داد: تا کنون سه هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفته شده است. 

وی با اشاره به وظایف آموزش و پرورش در اجرای سند تحول اظهار کرد: اجرایی سازی سند تحول بنیادین فقط در مدرسه اتفاق می‌افتد و مقرر شده بخشی از مناطق کشور از جمله شهرستان‌ها و نواحی آن را اجرایی کنند‌.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان ظرفیت اجرایی کردن سند تحول را دارند، افزود: یک دانش‌آموز، رتبه اول قرائت قرآن و یک معلم، رتبه اول ترتیل قرآن را در مسابقات جهانی را کسب کرده‌اند که این رتبه ها نشان دهنده توانمندی معلمان و فرهنگیان در اجرای سند تحول است. 

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، بیان کرد: کشورهای زیادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدارس را باز نگه داشتند، زیرا تعطیلی مدارس آسیب‌های زیادی برای دانش‌آموزان و نظام آموزشی کشور دارد و آموزش و پرورش برای جبران این نقص، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به بازگشایی مدارس کرد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16837

ارسال نظر