راه‌اندازی گشت امنیت در اتوبان‌های تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز فعالیت تیم‌های گشتی تامین امنیت بزرگراه‌ها خبر داد.

راه‌اندازی گشت امنیت در اتوبان‌های تهران

سردار حسین رحیمی درباره الزامات فعالیت اغذیه فروشی ها در ماه مبارک رمضان اظهارکرد: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است و حتی افرادی که دارای عذر شرعی هستند باید از تظاهر به روزه‌خواری در ملاء عام خودداری کنند. در همین راستا نیز تمامی اغذیه فروشی ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی هستند و از این رو فعالیت واحدهای اغذیه فروشی در حد فاصل بین سحر تا افطار ممنوع است.

وی ادامه داد: تنها آن دسته از واحدهای اغذیه فروشی که مجوز مربوطه را دریافت کرده باشند، می‌توانند نسبت به فروش غذای سرد بیرون بر اقدام کنند. در پایانه های مسافربری هم که محل تردد مسافران است، صرفا ارائه غذای سرد آن هم با رعایت ضوابط ابلاغی و شئونات ماه مبارک رمضان مجاز است. تمام این موارد پیش از این از سوی پلیس به واحدهای صنفی اعلام شده بود.

رحیمی همچنین به رعایت دیگر شئون اخلاقی و شرعی در واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: بی حجابی پدیده ای ناهنجار است که دشمنان به طور جد به دنبال ترویج آن هستند، لازم است در همه واحدهای صنفی که محل مراجعه مردم هستند، شئونات شرعی و اخلاقی رعایت شود.

رییس پلیس پایتخت همچنین از راه‌اندازی گشت بزرگراه‌های پایتخت توسط یگان امداد خبر داد و گفت: این گشت ها برای ارتقای سطح امنیت در بزرگراه‌های پایتخت راه‌اندازی شده و ماموران گشتی یگان امداد در طول شبانه روز به صورت محسوس و نا محسوس در سطح بزرگراه‌های پایتخت به صورت هدفمند گشت زنی خواهند کرد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16606

ارسال نظر