مرگ دلخراش زن جوان به دلیل انفجار زودپز

یک شهروند فرخ‌شهری در پی انفجار «زودپز» جان خود را از دست داد.

مرگ دلخراش زن جوان به دلیل انفجار زودپز

 رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری از فوت یک شهروند فرخ‌شهری درپی انفجار «زودپز» خبر داد.

محمد حیدری اظهار کرد: روز گذشته طی تماس تلفنی با ۱۱۵ مبنی بر انفجار «زودپز» و صدمه دیدن یک خانم ۳۴ ساله تیم امدادی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این خانم به دلیل شدت جراحات و ایست قلبی فوت کرده بود، عنوان کرد: فوت به علت انفجار و ضربه شدید زودپز به ناحیه سر این خانم بوده است.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت استفاده شهروندان از وسایل ایمن، تصریح کرد: قبل از استفاده از وسایلی همچون «زودپز» حتماً از باز بودن دریچه خروج هوا و ایمنی ظرف اطمینان حاصل شود.

حیدری با بیان اینکه از ظرفیت کامل ظروف پخت غذا همچون «زودپز» نباید استفاده شود، مطرح کرد: در زمان باز کردن درب «زودپز» باید از باز بودن دریچه خروج هوا و خارج شدن کامل هوای داخل ظرف اطمینان حاصل کرد و سپس اقدام به باز کردن در آن کرد.

وی افزود: شهروندان در زمان باز کردن چنین ظروفی سر و گردن خود را عقب تر از آن نگه دارند تا در صورت انفجار ضربه به سر و سینه وارد نشود.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری ضربه ناشی از انفجار «زودپز» را یکی از بدترین نوع ضربه‌ها دانست و ادامه داد: در زمان انفجار درب «زودپز» همچون ترکش عمل می‌کند و موجب مصدومیت شدید و حتی مرگ فرد می‌شود.

حیدری گفت: در این حادثه فرد دیگری دچار مصدومیت نشده است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15025

ارسال نظر