هشدار برای بازگشت از سفرهای نوروزی

موضوعی که سرپرست پلیس راه کشور نسبت به آن هشدار داده و از رانندگان خواسته که تا زمان رسیدن به مقصد با دقت و توجه کافی رانندگی کنند.

هشدار برای بازگشت از سفرهای نوروزی

موضوعی که سرپرست پلیس راه کشور نسبت به آن هشدار داده و از رانندگان خواسته که تا زمان رسیدن به مقصد با دقت و توجه کافی رانندگی کنند.

تعطیلات نوروزی هم رو به پایان است و حالا دیگر آخرین گروه از مسافرانی که نوروز به زمان مناسبی برای سفر درنظرگرفته بودند، باید به شهرهای خود بازگردند، امسال بازگشت از سفرهای نوروزی با مراسم سیزده بدر نیز همزمان شده و باتوجه به اینکه فردای روز ۱۳ فروردین روز کاری محسوب می‌شود، بسیاری تلاش دارند تا زودتر به شهرهای خود بازگردند. موضوعی که سرپرست پلیس راه کشور نسبت به آن هشدار داده و از رانندگان خواسته که تا زمان رسیدن به مقصد با دقت و توجه کافی رانندگی کنند.

سرهنگ سیاوش محبی، به بازگشت مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت:‌ همه ساله با پایان تعطیلات مسافران نوروزی نیز به شهرهای خود باز می‌گردند. امسال روز طبیعت مصادف با روز شنبه شده و از این رو با توجه به اینکه از فردای این روز، کار رسمی ادارات و صنوف آغاز می‌شود. بسیاری در تلاش خواهند بود تا زودتر به مقصد رسیده تا نخستین روز کاری خود در سال جدید با انرژی بیشتری آغاز کند. این درحالیست که در برخی از تعطیلات نوروزی در سال‌های گذشته، زمان پایان تعطیلات در روزهای پایانی هفته قرار داشته و همین موضوع سبب توزیع زمان بازگشت مسافران از سفر می‌شد.

وی ادامه داد:‌ در این شرایط ما به آن دسته از مسافرانی که امکان تاخیر در بازگشت را دارند، توصیه می‌کنیم که مثلا در تاریخ ۱۴ فروردین به سمت شهرهای خود حرکت کنند. یا اینکه مسافران زمان سفر خود را مدیریت کرده و زمان بازگشت را حتما به سیزدهم فروردین ماه موکول نکنند و زودتر برگردند تا با ترافیک مواجه نشوند.


 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14294

ارسال نظر