ببینید | فرار عجیب و غریب زندانی از سلول بازداشتگاه

یک زندانی در حرکتی عجیب نحوه فرار خود از سلول را برای ماموران پلیس به نمایش گذاشت.

حجم ویدیو: 3.22M | مدت زمان : 00:01:00
حجم ویدیو: 3.22M | مدت زمان : 00:01:00

ویدئویی که زندانی شگرد فرار خود از داخل سلول را به ماموران پلیس نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

در این ویدئو که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و به ویدئویی داغ تبدیل شده است این زندانی نحوه فرار خود از سلول را برای ماموران پلیس به نمایش می‌گذارد. بنا به گزارش Pipanews، این زندانی موفق به فرار از بازداشتگاه پلیس چاکان در شهر پیمپریچینچواد در ایالت ماهاراشترا هند شده بود.

پلیس محلی هند پس از اطلاع از فرار این زندانی تحقیقات و جست و جو‌های خود برای دستگیری وی را آغاز کرد. سرانجام مامور پلیس موفق شدند این زندانی فراری را دستگیر کنند. با این حال پلیس پس از دستگیری دوباره این زندانی از وی خواست تا چگونگی فرار خود را به آن‌ها نشان دهد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود این زندانی از فیزیکی بدنی استخوانی خود نهایت استفاده را برده و از میان میله‌های بازداشتگاه عبور می‌کند.

افسر پلیس «سوشانت ناندا» این ویدئو را در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشت. انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران این شبکه اجتماعی همراه بود و بسیاری حیرت خود را از نحوه فرار این زندانی ابراز کردند. یکی از کاربران توئیتر نوشت: «واقعا عجیب بود. تا به حال چنین چیزی ندیده بودم.»

گفتنی است؛ مقامات پلیس  این ویدئو را برای تمامی ایستگاه‌های پلیس ارسال کرده  و از ماموران خواستند در در موارد مشابه نکات امنیتی را لحاظ کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13989

ارسال نظر