بلیط|بلیط هواپیما|پلیط نوروزی هواپیما

قیمت بلیط‌ها برای دور دوم تعطیلات نوروزی مشخص شد!

قیمت بلیط هواپیما به مقصد‌های مورد علاقه مسافرین چقدر است؟!

قیمت بلیط‌ها برای دور دوم تعطیلات نوروزی مشخص شد!

بلیط پرواز تهران مشهد به عنو‌ان یکی از پرتردد‌ترین مسیر‌های هوایی کشور در روز‌های باقی‌مانده از تعطیلات عید ۱۴۰۱ دست‌کم نیم‌میلیون فروخته می‌شود. رقمی که توسط برخی از شرکت‌های هواپیمایی به دوبرابر افزایش پیدا می‌کند.

فرارو- بلیط پرواز تهران مشهد در نیمه دوم تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ حداقل ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. رقمی که بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی کشور به‌عنوان کف قیمت برای روز هشتم فروردین درنظر گرفته‌اند و مسافران نوروزی برای این مسیر ممکن است در روز‌های آینده با ارقام یک میلیون تومانی هم روبرو شوند.

تهران مشهد فقط یکی از مسیر‌های پرتردد هوایی کشور است و پرواز تهران به سمت شیراز، بندرعباس، کیش و اهواز نیز جزو مسیر‌های پرتردد هوایی کشور محسوب می‌شوند. در این گزارش نگاهی به قیمت بلیط هواپیما ظرف روز‌های باقی‌مانده از عید ۱۴۰۱ در مسیر‌های پرتردد هوایی انداختیم.

بلیط پرواز تهران – مشهد؛ حداقل ۵۰۰ هزار تومان

بلیط پرواز تهران مشهد در تعطیلات عید ۱۴۰۱ بین ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان است. اگر پرواز‌های بیزینس با ارقام نزدیک به دو میلیون تومان را کنار بگذاریم، هزینه پرواز تهران به سمت مشهد توسط برخی از شرکت‌های هوایی به حول‌وحوش یک میلیون تومان رسیده و این رقم در کمترین حالت خود نزدیک به نیم‌میلیون تومان فروخته می‌شود.

مثلا هواپیمایی معراج، وارش، ماهان و زاگرس برای روز هشتم فروردین بلیط‌های پرواز تهران – مشهد را حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌فروشند، این رقم برای شرکت کاسپین و ایران‌ایرتور به حدود ۹۵۰ هزار تومان می‌رسد و اگر برای رفتن به مشهد پرواز تابان در روز هشتم فروردین را انتخاب کنید، رقم پرداختی شما حدود ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران مشهد: ۵۰۰ هزار تومان

حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران مشهد: یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

بلیط پرواز تهران – شیراز؛ حداقل ۶۰۰ هزار تومان

بلیط پرواز تهران شیراز در روز‌های باقی‌مانده از عید ۱۴۰۱ بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت. بلیط پرواز روز شنبه سیزدهم فروردین هواپیمایی پارس‌ایر از مبدا تهران به سمت شیراز دقیقا ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و این رقم با پرواز هواپیمایی قشم‌ایر حدود ۹۲۰ هزار تومان خواهد بود. پروازی که حدود یک ساعت و پنج تا یک ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و مسافران نوروزی برای رفتن به شیراز گزینه‌های دیگری هم دارند.

بلیط پرواز تهران به سمت شیراز توسط هواپیمایی آتا حدود ۸۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود. شرکت ایران‌ایرتور برای این مسیر ۸۵۰ هزار تومان و هواپیمایی آسمان تقریبا ۸۲۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران شیراز: ۶۰۰ هزار تومان

حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران شیراز: ۹۲۰ هزار تومان

بلیط پرواز تهران – بندرعباس؛ حداقل ۶۰۰ هزار تومان

بلیط پرواز تهران بندرعباس در عید ۱۴۰۱ دست‌کم ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. رقمی که تقریبا اغلب شرکت‌های هواپیمایی برای روز‌های باقی‌مانده از تعطیلات درنظر گرفتند، اما این هزینه می‌تواند تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. به‌عنوان مثال پرواز روز پنجشنبه یازدهم فروردین توسط هواپیمایی آتا از مبدا تهران به سمت بندرعباس که دقیقا یک ساعت و نیم به طول می‌کشد، یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومان به‌فروش می‌رسد و دقیقا همین رقم را هواپیمایی ایران‌ایرتور از مسافران نوروزی در آن روز دریافت می‌کند.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران بندرعباس: ۶۰۰ هزار تومان

حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران بندرعباس: ۹۲۰ هزار تومان

بلیط پرواز تهران – اهواز؛ حداقل ۶۰۰ هزار تومان

بلیط پرواز تهران اهواز برای تعطیلات نوروز عید ۱۴۰۱ حداقل ۶۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت. این رقم بابت پرواز روز چهارشنبه دهم فروردین توسط هواپیمایی آتا گرفته می‌شود و در گران‌ترین حالت به حدود یک میلیون تومان می‌رسد. رقم یک میلیون تومان را هواپیمایی کاسپین برای روز جمعه دوزادهم فروردین دریافت می‌کند. البته این را هم باید اضافه کنیم که بسیاری از شرکت هواپیمایی بلیط تهران به سمت اهواز را در روز‌های آینه حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان می‌فرشند و این پرواز تقریبا یک ساعت به‌طول می‌کشد.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران اهواز: ۶۰۰ هزار تومان

حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران اهواز: یک میلیون تومان

بلیط پرواز تهران – کیش؛ حداقل ۳۵۰ هزار تومان

بلیط پرواز تهران کیش برای عید ۱۴۰۱ حداقل ۳۵۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. این رقم را هواپیمایی کیش‌ایر روز جمعه دوزادهم فروردین از مسافران نوروزی دریافت می‌کند و همان روز هواپیمایی ماهان بلیط پرواز تهران به سمت کیش را یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌فروشد. هواپیمایی معراج همین بلیط را حدود ۸۰۰ هزار تومان می‌فروشد و فلای‌پرشیا، تابان و وارش رقم ۶۰۰ هزار تومان را برای پرواز‌های تهران کیش در روز‌های آینده درنظر گرفته‌اند.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران کیش: ۳۵۰ هزار تومان

حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران کیش: یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

منبع: فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13910

ارسال نظر