این متهم خطرناک و فراری را شناسایی کنید + عکس

متهم خطرناکی که با ابمیوه رانندگان را مسموم و از آنها سرقت می کرد دستگیر شد.

این متهم خطرناک و فراری را شناسایی کنید + عکس

متهم خطرناکی که با ابمیوه رانندگان را مسموم و از آنها سرقت می کرد دستگیر شد.

به گزارش عرشه آنلاین، قاتل راننده اسنپ که به علت سرقت با داروی بیهوشی او را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

سرهنگ کیانوش نورمحمدی رییس پلیس ملارد با اشاره به کشف پیکر بی جان فردی در حوزه شهرستان ملارد افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد علت فوت مشکوک متوفی، بیهوشی وی بوده که در ادامه تحقیقات و بررسی برخی اسناد پیدا شده، راز این قتل برملا و معلوم شد متوفی آخرین بار به عنوان راننده اسنپ، سفری را ثبت کرده و پس از فوتش، گوشی همراه و خودروی وی به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تداوم تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد فردی از طریق درخواست اسنپ، راننده را بیهوش کرده، سپس گوشی همراه و خودروی وی را به سرقت برده و علت فوت مشکوک راننده اسنپ نیز بیهوشی بوده است.

سرهنگ نورمحمدی بیان داشت: با بدست آمدن اطلاعات موثق و انجام اقدامات فنی، محل اختفای قاتل در ملارد مورد شناسائی قرار گرفته و در عملیاتی غافلگیرانه، قاتل دستگیر شد.

سرهنگ نورمحمدی اعلام کرد: قاتل پس از دستگیری در بازجوئی های پلیس علاوه بر اعتراف به یک فقره قتل، به ۱۶ فقره سرقت به روش بیهوش کردن رانندگان اسنپ نیز اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ نور محمدی در پایان با اشاره به انتشار بدون پوشش تصویر متهم، حسب دستور قضائی اذعان داشت: افرادی که بدین صورت مورد سرقت واقع شده اند به پلیس آگاهی ملارد مراجعه کنند.

شناسایی متهم

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 138741

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر