اشرار|درگیری با اشرار|درگیری پلیس با اشرار

دو قبضه اسلحه جنگی و چهل فشنگ در غرب تهران کشف شد/پلیس یک متهم را دستگیر کرد!

پلیس چند سلاح مشکوک در غرب تهران کشف کرد!

دو قبضه اسلحه جنگی و چهل فشنگ در غرب تهران کشف شد/پلیس یک متهم را دستگیر کرد!

براساس این گزارش، رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف دو قبضه سلاح جنگی و ۴۰ فشنگ در غرب تهران اطلاع داد و بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ «سعید راستی» در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اواخر هفته گذشته خبری در خصوص فروش سلاح جنگی درفضای مجازی توسط یک کاربری اینستاگرامی دریافت کردیم و مشخص شد که متهم در این دو هفته اخیر به فعالیت‌های غیر قانونی پرداخته و با ترفندهای مختلف خریداران را اغفال و با جلب اعتماد به فروش سلاح گرم می‌پردازد.

او در ادامه گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد این فرد به تازگی به شهرهای غربی کشور مراجعه کرده و پس از تهیه سلاح جنگی در حال بازگشت به شهر تهران می‌باشد.

رییس مرکز عملیات امنیت عمومی تهران ادامه داد: با مراقبت‌های ویژه پلیسی و اخذ دستور قضائی دو تیم با همکاری ماموران پایگاه دوم این پلیس به محورهای مواصلاتی غرب تهران اعزام و متهم در حالی که از یکی از مبادی‌های ورودی وارد شهر تهران شده بود با یک تعقیب و مراقبت چندساعته در حوالی میدان آزادی دستگیر و از وی دو قبضه سلاح جنگی به همراه چهار خشاب و ۴۰ عدد فشنگ کشف شد.

این مقام انتظامی به اعتراف متهم به بزه انتسابی اشاره کرد و گفت: متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد و همچنین تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13751

ارسال نظر