مسافرت|مسافرت نوروزی|محدودیت مسافرت نوروزی

خبر خوش برای مسافران نوروزی: برای سفر به شمال جاده فیروزکوه باز است!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر از محدودیت تردد در جاده چالوس و اتوبان تهران شمال داد و به مسافرین توصیه کرد از جاده فیروزکوه استفاده نمایند.

خبر خوش برای مسافران نوروزی: برای سفر به شمال جاده فیروزکوه باز است!

سرهنگ احمد شیرانی با ذکر حجم بالای بازگشت مسافران از شهرهای شمالی کشور بیان داشت:«برابر تصمیمات اتخاذ شده بنا شد تا محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس اعمال شود بنابراین تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس و همچنین آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع است».

او همچنین گفت: بنابراین تا اطلاع ثانوی تردد به سمت شمال از این دو محور انجام نخواهد شد و رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون مسیر فیروزکوه برای رسیدن به مقصد خود اقدام کنند.

سرهنگ شیرانی همچنین درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حد فاصل زیار تا آب اسک و محدوده گزنک و مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های تونل شماره یک، رینه و آب اسک گزارش شده همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین – رشت محدوده شهر رودبار گزارش شده که البته در دیگر محورها نیز تردد به طور پرحجم اما روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده ها نیز اظهار داشت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان گزارش شده است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13557

ارسال نظر