خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام ۴۲ هزار نفر /فراخوان جذب ۳۴ هزار نفر و اجرای رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: حدود ۴۲ هزار نفر اول مهرماه وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام ۴۲ هزار نفر  /فراخوان جذب ۳۴ هزار نفر و اجرای رتبه‌بندی معلمان

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعیین تکلیف تعدادی از استخدامی‌های آموزش و پرورش از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم گفت: حدود ۴۲ هزار نفر اول مهرماه امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

به گزارش ایرنا یوسف نوری پنجشنبه شب در جمع خانواده‌های شهدای فرهنگی و کارکنان آموزش و پرورش دزفول در سالن جلسات آموزش وپرورش دزفول افزود: برای استخدام حدود ۳۴ هزار نفر نیز فراخوان داده‌ایم که با جذب آنها مشکل اشتغالشان برطرف می‌شود.

وی  گفت: پیگیری طرح رتبه بندی معلمان و اجرای ان و تصویب آیین نامه اجرایی ان از جمله اقدامات دولت است که بزودی اجرا می شود 

وی با اشاره به دیگر اقدامات دولت سیزدهم گفت افزایش دهک‌های یک تا سه، افزایش حقوق کارگران و افزایش کف حقوق در راستای عدالت و رفع مشکلات مردم در حال انجام است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت تلاش دارد بین مردم‌ باشد و درد دل آنها را گوش دهد، اظهارداشت: مردم بواسطه مشکلات ممکن است از ما عصبانی باشند که طبیعی است و باید با ملایمت برخورد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دزفول و پرورش مفاخر فراوان در این شهرستان افزود: سال ۶۱ قبل از عملیات فتح المبین و قبل از عملیات محرم در دزفول بودم و مهمان نوازی مردم این شهر را دیدم.

نوری یاد وخاطره شهیدان میهن اسلامی به ویژه شهیدان دزفول را گرامی داشت و بیان کرد: برخی از اعضای خانواده شهدا اکنون همکار ما هستند که باعث افتخار است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13338

ارسال نظر