جولان یک قلاده گرگ در خیابان‌های تهران

در آخرین روز از سال ۱۴۰۰ و قرن یک اتفاقی صورت گرفت که شاید کمتر با آن روبه‌رو بوده‌ایم و آن هم جولان یک قلاده گرگ در یکی از خیابانی تهران بود.

حجم ویدیو: 3.63M | مدت زمان : 00:00:48
حجم ویدیو: 3.63M | مدت زمان : 00:00:48

در آخرین روز از سال ۱۴۰۰ و قرن یک اتفاقی صورت گرفت که شاید کمتر با آن روبه‌رو بوده‌ایم و آن هم جولان یک قلاده گرگ در یکی از خیابانی تهران بود.تردد یک قلاده گرگ در خیابان خانی‌آباد نو به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.پس از چند ساعت تعقیب و گریز این قلاده گرگ به دام انداخته شد و به دستگاه‌های زیر صلاح تحویل شد.

جدال آتش‌نشانان با گرگ درنده در قلب تهران

 سخنگوی سازمان آتش نشانی از به دائم انداختن یک قلاده گرگ در خانی آبادنو در منطقه ۱۹ خبر داد.سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از به دائم انداختن یک قلاده گرگ در خانی آباد نو در منطقه 19 خبر داد و گفت:  در آخرین روز از سال 1400 و قرن یک اتفاقی صورت گرفت که شاید کمتر با آن روبه‌رو بوده‌ایم  و آن هم جولان یک قلاده گرگ در یکی از خیابانی تهران بود.

وی درباره این اتفاق عجیب توضیح داد: در ساعت 9 و 34 دقیقه صبح  امروز تردد یک قلاده گرگ در خیابان خانی آباد نو به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و به سرعت عوامل دو ایستگاه به محل اعلام شده اعزام شدند و با توجه به اینکه شهروندان از پرسه این گرگ نگران و مضطرب بودند عوامل آتش‌نشانی برای دائم انداختن قلاده گرگ وارد عمل شدند.

ملکی گفت: پس از چند ساعت تعقیب و گریز با همکاری بخش مربوطه در شهرداری تهران این قلاده گرگ به دام انداخته شد و به دستگاه‌های ذی‌صلاح تحویل شد.

جدال آتش‌نشانان با گرگ درنده در قلب تهران/ عکس

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12860

ارسال نظر