ببینید | تیراندازی وحشتناک عروس در جشن عروسی

اقدام خطرناک عروس در جشن عروسی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

حجم ویدیو: 445.53K | مدت زمان : 00:00:05
حجم ویدیو: 445.53K | مدت زمان : 00:00:05

این روز‌ها تصاویر مربوط به جشن‌های عروسی در هند حاوی صحنه‌های عاشقانه و احساسی است. اما در برخی موارد اقدامات خطرناک برخی از زوج‌های جوان که از رسوم قدیمی در این کشور نشات می‌گیرد با بازتاب‌هایی همراه است. مانند تیراندازی یک عروس جوان که طبق رسم دیرینه منطقه محل سکونتش با شلیک گلوله ازدواج خود را جشن گرفت.

بنا به گزارش Geo.tv، تیراندازی در جشن عروسی هنوز در برخی از ایالت‌های شمالی هند مرسوم است. با وجود آنکه تیراندازی در این قبیل مراسم ممنوع است و حتی در برخی موارد منجر به کشته شدن عروس یا داماد و یا مهمان‌ها شده، اما با این حال برخی از خانواده‌ها هنوز اصرار به انجام آن دارند.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است عروس جوان در حالی که لباس عروس بر تن دارد در وسط میدان عروسی و در مقابل مهمانان اقدام به شلیک سه تیر هوایی می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد پس از انجام تیراندازی لبخند بر روی لبان عروس جاری می‌شود.

این ویدئو از زمان انتشار در اینستاگرام تاکنون بیش از ۶۷ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. برخی از کاربران این اقدام را یک رسم خطرناک دانسته و خواستار نظارت بیشتر مسئولان محلی در جلوگیری از انجام آن در مراسم‌های عروسی شدند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12487

ارسال نظر