مسافران نوروزی بخوانند | برنامه یک‌طرفه شدن چالوس و آزادراه تهران-شمال

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج – چالوس در ایام عید خبر داد.

مسافران نوروزی بخوانند | برنامه یک‌طرفه شدن چالوس و آزادراه تهران-شمال

 

ایسنا: رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج – چالوس در ایام عید خبر داد.

 رضا گودرزی با اشاره به افزایش حجم تردد خودروها در روزهای پایانی سال از محور کرج- چالوس اظهار کرد: برای سهولت در تردد خودروها امسال هم شاهد اعمال محدودیت ترافیکی در این محور هستیم.

وی ادامه داد: بر این اساس، تردد انواع وسیله نقلیه از امروز (۲۵ اسفند) الی ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۱۶ الی ساعت ۲۴، از میدان امیر کبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران یک طرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه براین، تردد انواع وسیله از ساعت ۱۲ روزهای چهارم، پنجم، ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ فروردین سال آینده الی ساعت دو بامداد روز بعد از میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال ( انتهای بزرگراه آزادگان ) به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

این مسئول گفت: تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای تعیین شده الی ساعت ۲ بامداد روز بعد هم از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: در صورت افزایش حجم تردد در آزادراه تهران - شمال و کندی ترافیک در داخل تونل‌ها با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، از شمال به جنوب و جنوب به شمال به صورت مقطعی از ابتدای آزاد راه در هر دو مسیر مسدود خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12389

  • محسن پویان

    در12بهمن 400 به مرکز تعویض یلاک قزوین مراجعه کردم چون پلاک فعال نداشتم پلاک کهنه با سریال س ایران79 مربوط به شخص ناشناس تحویل من دادند که پس از نصب بر روی ماشین صفر متوجه شدم که 174 هزار تومان عوارض آزاد راهی بدهی تسويه نشده دارد که بامراجعه به مدیر مرکز تعویض پلاک قزوین و پليس راهور قزوین تا کنون نتیجه ای نگرفتم

ارسال نظر