ضرب و شتم پزشک توسط بیمار

یک پزشک عمومی امروز دوشنبه بیست و سوم اسفند در بیمارستان بی بی حکیمه (س) شهر دوگنبدان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ضرب و شتم پزشک توسط بیمار

یک پزشک عمومی امروز دوشنبه بیست و سوم اسفند در بیمارستان بی بی حکیمه (س) شهر دوگنبدان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین، ذوالفقار دیودل، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تایید این خبر، اظهار داشت: این پزشک در پی تقاضای غیرقانونی یک ارباب رجوع و خودداری از انجام خواسته فرد خاطی، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: در پاسخ به درخواست شناسه ملی فرد متقاضی جهت ثبت الکترونیک، این فرد یک شناسه ملی را قرائت کرد.

وی خاطرنشان کرد: پزشک هنگام ثبت متوجه شد که این شناسه متعلق به دختری ۱۰ساله است و او در ادامه برای این فرد تشریح کرد که این اقدام غیرقانونی است اما فرد مراجعه کننده با افزایش صدای خود، بر نوشتن چنین نسخه‌ای پافشاری می کند.

دیودل تاکید کرد: فرد خاطی در واکنش به قاطعیت پزشک مذکور در انجام ندادن اقدام غیرقانونی، با الفاظ رکیک او را خطاب قرار داد.

وی تصریح کرد: بر اثر ضربات وارده توسط فرد خاطی به این پزشک دهان وی ۲۰ بخیه خورده است.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این غائله با وساطت نیروهای حراست بیمارستان و هدایت فرد ضارب به خارج از اتاق پزشک به پایان رسید و فرد مذکور متواری شد.

دیودل با اشاره به اینکه این نخستین ضرب وشتم پزشکان در استان نیست از مسوولان خواست تا برای پیشگیری تکرار چنین حوادثی نسبت به شناسایی و برخورد قانونی با فرد خاطی اقدام کنند.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12053

ارسال نظر