انهدام باند مخوف مسلح تجاوز به عنف

اعضای باند سرقت مسلحانه منزل در شهرستان بندرعباس دستگیر شدند.

انهدام باند مخوف مسلح تجاوز به عنف

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت به عنف منزل در شهرستان بندرعباس با استفاده از سلاح گرم و تهدید، مراتب کشف و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع اکیپی از کارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان سریعاً‌ به محل اعزام و با بررسی میدانی و رصد اطلاعاتی دریافتند که سارقین از اتباع غیرمجاز افاغنه و دارای آشنایی قبلی با شاکی و محیط منزل آنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با استفاده از روش های علمی و کارآگاهی متهم ردیف اول شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که پس از تحقیقات جامع و کامل و روبرو شدن با دلایل و مدارک مستدل، به بزه انتسابی با همکاری احد دیگری از دوستان خود اقرار کرد.

سردار جعفری بیان کرد: متهم ردیف دوم بلافاصله پس از مطلع شدن از دستگیری همدست خود از شهرستان بندرعباس متواری که طی تحقیقات و بررسی های فنی انجام شده محل حضور وی در استان فارس شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی قبل از فروش طلاجات نامبرده را در یک عملیات ضربتی در شهرستان شیراز دستگیر و در بازرسی از محل کلیه اموال مسروقه و طلاجات به ارزش ۲ میلیارد ریال به همراه اسلحه مورد استفاده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان برابر دستور قضائی روانه زندان شده و تحقیقات از متهمین در خصوص سایر سرقت های ارتکابی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی از بکارگیری کارگران ناشناس و معلوم الحال و سابقه دار در منازل خودداری و از مؤسسات خدماتی برای انجام امورات استفاده کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 11491

ارسال نظر