چاقوکشی هولناک در بیمارستان قائم(عج) | ۲ مامور حفاظت بیمارستان مصدوم شدند

۲ مامور حفاظت فیزیکی بیمارستان قائم(عج) مورد ضرب و شتم همراهان یک بیمار قرار گرفتند.

چاقوکشی هولناک در بیمارستان قائم(عج) | ۲ مامور حفاظت بیمارستان مصدوم شدند

دو مأمور حفاظت فیزیکی شاغل در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) در حین خدمت و انجام وظیفه، مورد ضرب و شتم همراهان یک بیمار قرار گرفتند.

این دو مأمور وظیفه شناس حفاظت فیزیکی بیمارستان قائم (عج) در حال انجام وظیفه، از ورود همراهیان یک بیمار که قصد ورود غیرمجاز به داخل بیمارستان را داشتند ممانعت به عمل آوردند که در این میان هر ۲ مأمور حفاظت فیزیکی وظیفه شناس توسط این افراد، مورد ضرب و جرح ناگهانی و مورد اصابت چاقو از ناحیه قفسه سینه، دست، پا و پهلو قرار گرفتند.

بدین منظور، دکتر اردکانی مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن عیادت و دلجویی از این ۲ مأمور وظیفه شناس، در جریان روند درمان آن‌ها قرار گرفت.

اردکانی، مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه ضارب پس از ضرب وجرح متواری شده، اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر توسط حراست و امور حقوقی دانشگاه از طریق تشکیل پرونده شکایت قضائی و همچنین با همکاری نیروی انتظامی مشهد و بازجویی برادران و دیگر همراهان بیمار، ضارب متواری به زودی دستگیر خواهد شد.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: انتظار داریم مراجع ذی صلاح با جدیت و قاطعیت با چنین مواردی برخورد قانونی کنند چرا که نباید با تکرار چنین حوادثی، به انگیزه و امنیت کادر بیمارستان در ارائه خدمت به مردم لطمه وارد شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10727

ارسال نظر