اطلاعیه مهم ایران خودرو | متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو بخوانند

ایران خودرو با صدور چند اطلاعیه، شرایط فروش فوری و پیش‌فروش جدید، ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی را اعلام کرد.

اطلاعیه مهم ایران خودرو | متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو بخوانند

ایران خودرو یک اطلاعیه جدید صادر کرد. ایران خودرو جزئیات پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای خود را اعلام کرد. شرایط پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی ایران خودرو اعلام شد. ایران خودرو برای واریز وجه برندگان ثبت‌نام خودرو «تارا اتوماتیک» در اولویت تابستان ۱۴۰۲ فراخوان داد. ایران خودرو در اطلاعیه‌ای شرایط پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای ایران دیزل را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: شرایط مرحله دوم ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول

بیشتر بخوانید: پیش‌فروش جدید محصولات ایران خودرو در خردادماه به مناسبت دهه کرامت + اسامی خودروها و لینک ثبت‌نام

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پنجمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت‌های تابستان 1402، به شرح جدول ذیل ارائه می‌شود.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان 1402 فروش فوق‌العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است، می‌توانند دراین بخشنامه ثبت‌نام کنند. 

ایران خودرو

آغاز پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو 

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز دور جدید پیش‌فروش محصولات این شرکت از روز سه‌شنبه «دوم خرداد ماه ۱۴۰۲» خبر داد.

بنابر اعلام روابط عمومی ایران خودرو دیزل، این شرکت به مناسبت آغاز دهه کرامت و سال روز آزادسازی خرمشهر، پیش‌فروش اینترنتی محصولات خود شامل کامیون‌های کمپرسی 1924 و 2624 و پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک را آغاز خواهد کرد.

بر این اساس پیش‌فروش اینترنتی کامیون‌های کمپرسی 1924 و 2624 از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه دوم خردادماه و پیش‌فروش پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه سوم خردادماه 1402 و صرفا از طریق سایت اینترنتی فروش شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز خواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش تر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز فروش ایران خودرو دیزل و پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

ایران خودرو

شرایط ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه

ایران‌خودرو شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات این شرکت را جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد.

ایران‌خودرو شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات این شرکت را صرفاً جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان 1402 با موعد تحویل شهریور 1402 به شرح ذیل اعلام کرد.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: 

«متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال شده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.»

ایران خودرو

زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی ایران خودرو 

برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ (تحویل در مهر ماه) را کسب کرده‌اند، از روز چهارشنبه «۲۷ اردیبهشت ماه» به مدت هشت روز، تا روز چهارشنبه هفته آینده «۳ خرداد ماه» امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند.

متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از روز چهارشنبه «۱۰ اردیبهشت ماه» تا چهارشنبه هفته آینده «سوم خرداد ماه» برای واریز وجه پیش‌پرداخت خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان می‌بایست به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیرمعتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

براساس آن‌چه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو بصورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.  

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق بخشنامه  از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

ایران خودرو

شرایط تحویل زودتر از موعد خودروهای ثبت‌نامی ایران خودرو

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای جدید شرایط تحویل زودتر از موعد برای برخی مشتریان محصولات خانواده پارس با اولویت‌های طرح عادی تابستان ۱۴۰۲ را فعال کرده تا متقاضیان در صورت تمایل ظرف ۱۰ روز واریز وجه کنند.

ایران‌خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرده است که شرایط تحویل زودتر از موعد برای برخی مشتریان خانواده پارس با اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ به صورت اختیار ایجاد شده است تا در صورت تمایل، مشتریان می‌توانند ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به واریز وجه اقدام کنند. 

مراتب از طریق پیامک به واجدان شرایط اولویت تابستان اطلاع‌رسانی شده است؛ در صورت عدم تمایل مشتریان، شرایط برای خودروی ثبت‌نامی ایشان متعاقبا اعلام خواهد شد.

ایران خودرو

در مورد این طرح، چند موضوع مطرح است:

- امکان تغییر نوع خودروها پس از تایید و اعلام نتیجه صورت گرفته پس از مرحله ویرایش خودروها، دیگر ممکن نخواهد بود و متقاضی (ضمن اینکه ایران‌خودرو نیز در بخشنامه‌های خود تاکید دارد) امکان تغییر نوع خودرو را ندارد؛ بنایراین این طرح تبدیل چطور ممکن شده است؟

- طرح تبدیل به چه منظور اتفاق افتاده است؟ اگر خودروی مورد انتخاب مشتری امکان تحویل در موعد مقرر (تابستان ۱۴۰۲) ندارد، چرا تایید صورت گرفته است؟ ضمن اینکه اعلام شده در صورت عدم تمایل به تبدیل، مراتب بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود؟ این موضوع از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو در دست پیگیری است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88411

ارسال نظر