خبر مهم از ثبت‌نام زمین برای والدین دارای 3 فرزند و بیشتر + لینک ثبت‌نام

آخرین اخبار و جزئیات و نحوه ثبت‌نام زمین برای والدین دارای 3 فرزند و بیشتر در طرح جوانی جمعیت اعلام شد.

خبر مهم از ثبت‌نام زمین برای والدین دارای 3 فرزند و بیشتر + لینک ثبت‌نام

جزئیات و نحوه ثبت‌نام زمین برای والدین دارای ۳ فرزند و بیشتر، در طرح جوانی جمعیت اعلام شد. متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن، قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر) نسبت به ثبت‌نام زمین اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت‌نام زمین برای والدین دارای ۳ فرزند و بیشتر + لینک ثبت‌نام

صمصامی، رئیس اداره ارتباطات واطلاع‌رسانی راه و شهرسازی گفت: متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس Saman.mrud.ir قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند وبیشتر) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

صمصامی افزود: تاکنون در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شش هزار و ۴۶ نفر در استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد دو هزار و ۴۹۰ نفر در شهر بیرجند هستند.

رئیس اداره ارتباطات واطلاع‌رسانی راه و شهرسازی افزود: در تمام شهر‌های استان به جز شهر بیرجند مشکل تامین زمین وجود ندارد و زمین مورد نیاز برای متقاضیان تامین شده است.

صمصامی گفت: متقاضیان شهر بیرجند نیز می‌توانند در صورت تمایل در شهر خوسف زمین دریافت کنند در غیر این صورت برای دریافت زمین در شهر بیرجند می‌توانند تا زمان تامین زمین در لیست انتظار قرار گیرند.

صمصامی با اشاره به اینکه در تعدادی از شهرستان‌های استان و در مراسمی قرعه‌کشی قطعات انجام شده است، افزود: تاکنون ۴۱۴ قطعه زمین بصورت ویلایی در شهر‌های خوسف، مود، درح، شوسف، نهبندان، بشرویه، اسلامیه، فردوس و طبس مشخص شده که پس از اتمام روند قانونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86275

ارسال نظر