خبر مهم از تعمیر و تامین مسکن مددجویان | جزئیات وام بدون سود مسکن مددجویان اعلام شد

جزئیات خرید، احداث، تعمیر و تامین مسکن و وام بدون سود مسکن مددجویان اعلام شد.

خبر مهم از تعمیر و تامین مسکن مددجویان | جزئیات وام بدون سود مسکن مددجویان اعلام شد

مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: طی یکسال گذشته، ۵۲ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۸۳۵ واحد مسکونی مددجویان شد.

مازیار محمدی، مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است گفت: طی یکسال گذشته  ۸۴ مورد  کمک به خرید، ۹۳ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و ۶۵۸ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

او گفت: مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان، تماس با شماره تلفن ۳۲۸۱۱۴۷۰ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار است.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83877

ارسال نظر