قیمت پراید نجومی شد | صدای مجلسی‌ها درآمد؛ نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم!

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید: چطور می‌شود قیمت خودرویی مثل پراید در کمتر از دو ماه به ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون برسد؛ این قیمت چگونه تعیین می‌شود و چه افراد و گروهی و تشکیلات و احزابی نقش دارند؟ واقعا نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم.

قیمت پراید نجومی شد | صدای مجلسی‌ها درآمد؛ نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم!

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: چطور می شود قیمت خودرویی مثل پراید در کمتر از دو ماه به ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون برسد؛ این قیمت چگونه تعیین می شود و چه افراد و گروهی و تشکیلات و احزابی نقش دارند؟ واقعا نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم.

بیشتر بخوانید: قیمت پراید به ۶۰۰میلیون تومان می‌رسد!

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری گفت: همه از وضعیت اسف‌بار بازار خودرو خبر داریم؛ در کمتر از یک ماه گذشته قیمت برخی از خودروها ۳۰۰ میلیون اضافه شده که هیچ توجیهی ندارد. آیا کسی پاسخگوی این وضعیت در کشور است؟ ما که نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم.

بیشتر بخوانید: تغییر در قیمت محصولات ایران‌خودرو | پراید امروز چند؟+جدول

توسلی ادامه داد: چطور می‌شود قیمت خودرویی مثل پراید در کمتر از دو ماه به ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون برسد؛ این قیمت چگونه تعیین می‌شود و چه افراد و گروهی و تشکیلات و احزابی نقش دارند؟ واقعا نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از رییس مجلس خواست که مجلس به موضوع افزایش قیمت خوردو ورود کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82291

  • امیر

    حالا هنوز تورم خودرو به مسکن نرسیده چرا کسی جواب نمیدهد بقول معروف بزک نمیر بهار میاد خربره وخبار میاد

  • امیر

    مگر میشود یک کالا انقدر بالا رود ودولت بی تفاوت باشد دلیل ان مجلس بیخیال است تورم که فقط روعن ومرع نیست مسکن خودرو. ودلار را اگر کنترل کردند انوقت گرانی مهار شده وزیر میگوید صبر کنید تا تولید زیاد شود بعد کنترل میشود اینها بازی دادن است چرا واردات را ریاد نمی کنند وقتی ثابت قیمت شد دوباره لعو شود اینها میدانند هر دفعه سر مردم را گرم یک موصوع میکنند چطور یک کالا که گران میشودفورا واردات میشود وتثبیت میشود ولی خودرو صاحب نداردبا سرمایه مردم چکار میکنند انوقت تاثیر همین را در مسکن واجاره خواهید دید چرا

ارسال نظر