دلار مبادله ای امروز چند؟

در اولین روز هفته، نرخ اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله ایران با ثبات همراه شد.

دلار مبادله ای امروز چند؟

قیمت دلار مبادله‌ای امروز شنبه ۲۷ اسفند از سوی بانک مرکزی اعلام شد. قیمت دلار مبادله‌ای امروز بدون تغییر باقی ماند.

در اولین روز هفته، نرخ اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله ایران با ثبات همراه شده است، در شروع معاملات امروز (شنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱) مرکز مبادله ارز و طلای ایران قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، ۴۰۲۰۰ تومان است که نسبت به روز کاری قبل، بدون تغییر است. این در حالی است که نرخ حواله دلار نیز به رقم ۳۶۶۰۰ تومان رسیده است.

همچنین هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران ۴۲۳۴۰ تومان قیمت گذاری شده است و نرخ حواله یورو نیز به رقم ۳۸۵۴۹ تومان رسیده است.

علاوه بر دلار و یورو، در حال حاضر بهای درهم امارات نیز در مرکز مبادله ایران مشخص است. به گونه‌ای که قیمت هر اسکناس درهم ۱۰۹۴۶ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۹۹۶۶ تومان است.

مسیر کاهش قیمت درهم باز شد؟

در ابتدای هفته جاری مجیدرضا حریری، رئیس اتاق ایران و چین در توییتر اعلام کرد که مردم دلارهایشان را بفروشند زیرا درهم امارات در بازار افزایش پیدا خواهد کرد.

با توجه به اهمیت قیمت درهم بر تعیین قیمت دلار تهران، سفر شمخانی و دستاوردهای این مذاکرات می‌تواند قیمت درهم و متعاقب آن قیمت دلار در تهران را در مسیر کاهشی قرار دهد.

قیمت دلاری درهم از ضرب نسبت برابری درهم به دلار به دست می‌آید و سال‌هاست که تعیین‌کننده جهت قیمت دلار تهران است.

سیگنال بازارهای همسایه کاهشی است

روز پنجشنبه، ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ قیمت دلار تهران با کاهش هزار تومانی قیمت به نیمه کانال ۴۵ هزار تومانی برگشت. سیگنال بازارهای همسایه به دلار تهران نیز کاهشی بود. قیمت دلار سلیمانیه کاهش محدودی داشت و با نرخ ۴۵ هزار و ۸۹۰ تومان معامله شد. قیمت دلار هرات ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان شد. درهم امارات نیز به ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و نسبت به روز چهارشنبه ۳۰۰ تومان افزایش داشت.

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا نیز کاهش ۱۰۰ تومانی داشت. این اسکناس آمریکایی روز گذشته ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان کشف قیمت شد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 78049

ارسال نظر