زمان‌بندی واریز معوقات و حقوق بازنشستگان اعلام شد + جدول

زمان‌بندی واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در اسفندماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

زمان‌بندی واریز معوقات و حقوق بازنشستگان اعلام شد + جدول

زمان‌بندی واریز حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در اسفندماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از روزشنبه ۲۰ اسفندماه و براساس حروف الفبا به حساب آن‌ها در حال واریز است.

پرداخت حقوق اسفندماه حدود ۴‌میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی از روزشنبه بیستم اسفندماه آغاز شده است و حقوق این گروه بر اساس حروف الفبا تا تاریخ ۲۸ اسفندماه واریز خواهد شد.

زمان بندی حقوق بازنشستگان

منبع: اقتصاد 100

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77034

  • جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی



    مجلس چند سالی است که در بودجه سالانه دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی را در دستور دارد، سال گذشته بیش از 90 هزار میلیارد تومان و در سال جاری نیز 90 هزار میلیارد تومان بر همین اساس به این سازمان پرداخت شده اما تامین اجتماعی هنوز 25 درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان را پرداخت نکرده است.
    ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

    دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند و سازمان تامین اجتماعی هم متاسفانه هر سال افزایش حقوق بازنستگان تامین اجتماعی را پایمال و ضایع می کند چرا؟
    افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال ۳۸ درصد رسما افزایش یافته است ولی متاسفانه از فروردین تا بهمن ماه ۱۴۰۱ تاکنون فقط ۲۰ درصد عمل و اجرا شده است چرا؟
    مواد غذایی، ۷۰ الی ۱۰۰ درصد گران تر از پارسال/ و این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجنماعی رسما در رسانه های ۳۸ درصد اعلام کردند ولی متاسفانه از فروردین الی اسفند ماه سال ۱۴۰۱ فقط ۲۰ درصد عمل و اجرا کردند چرا؟
    جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
    نظر شما با موفقیت ارسال شد.

ارسال نظر