خبر مهم بنزینی دولت برای مسافران نوروزی

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور با بیان اینکه به دلیل اینکه تعداد کارت‌های آزاد در جایگاه‌ها محدود است، گفت: برای جلوگیری از هرگونه مشکل لازم است دارندگان خودرو کارت سوخت شخصی به‌همراه داشته باشند.

خبر مهم بنزینی دولت برای مسافران نوروزی

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور  با بیان اینکه به دلیل اینکه تعداد کارت‌های آزاد در جایگاه‌ها محدود است، گفت: برای جلوگیری از هرگونه مشکل لازم است دارندگان خودرو کارت سوخت شخصی به‌همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خبرخوش بنزینی وزیر نفت برای مردم | توضیحات اوجی درباره سهمیه بنزین نوروزی

رضانواز، سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: تقاضا از مردم برای استفاده از کارت سوخت شخصی به‌معنای غیرفعال شدن کارتهای آزاد جایگاه‌ها نیست اما مهم است که دارندگان خودرو کارت شخصی خود را به همراه داشته باشند تا با مشکلی در شلوغی پمپ بنزین‌ها خصوصا در برخی استان‌ها مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم درباره کارت سوخت بنزین

رضانواز با بیان اینکه به دلیل اینکه تعداد کارت‌های آزاد در جایگاه‌ها محدود است، گفت: برای جلوگیری از هرگونه مشکل لازم است دارندگان خودرو کارت سوخت شخصی به‌همراه داشته باشند.

او ادامه داد: اطلاعیه شرکت‌های تابعه وزارت نفت مبنی بر دعوت از مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی جهت مدیریت بهتر توزیع سوخت است و در صورتی که مردم از کارت سوخت خود استفاده کنند در شلوغی‌های نوروزی پمپ‌بنزین‌ها با مشکل مواجه نخواهند شد.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران کشور با تاکید بر اینکه تعداد کارتهای آزاد بنزین به‌اندازه تعداد نازل‌های سوخت نیست و این نوع کارتها صرفاً برای استفاده اضطراری است، گفت: خصوصا در استانهای مرزی، به‌دلایلی نظیر مدیریت توزیع و جلوگیری از انحراف فراورده، تعداد کارتهای آزاد جایگاهها را بسیار کم کرده‌اند و همراه داشتن کارت سوخت شخصی در کل کشور خصوصاً این استانها اکیداً توصیه می‌شود.

نواز با تاکید براینکه استفاده عمومی همه مالکان خودروها از کارت های سوخت جایگاه از ابتدا تصمیم درستی نبود و جایگاهداران دخالتی در خصوص سهمیه و قیمت سوخت ندارند، گفت: تصمیم سازان باید قبلاً پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دادند و هم اکنون مشکلی وجود نداشت، البته مسئولان باید هر چه زودتر کارت های المثنی و جدید را در اختیار مالکان خودرو قرار دهند.

او با بیان اینکه قبل از اجرای هر تصمیمی ابتدا باید زیرساخت های آن اجرایی شود و مشورت از این بخش خصوصی اخذ شود، گفت: حذف کامل کارت آزاد جایگاه های سوخت عملی نیست و هر تصمیم شتاب زده ای در این مورد موجب ایجاد مشکلات متعدد برای مردم و مالکان جایگاهها خواهد شد.

به گفته سخنگوی صنف جایگاهداران کشور، تمهیدات لازم برای نوروز در جایگاه ها درنظر گرفته شده و انشالله مشکلی برای تامین سوخت وجود نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76827

ارسال نظر