خبر بد برای متقاضیان ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو

طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان، چند روزی است که آغاز شده و تا پایان روز شنبه (۲۰ اسفند ماه) ادامه دارد.

خبر بد برای متقاضیان ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو

تعداد بسیاری از مخاطبان که متقاضی شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو هستند، اعلام کرده‌اند که علیرغم تعریف حساب وکالتی و واریز وجه، لینک ثبت‌نام برایشان فراهم نشده است؛ پیگیری‌ها از بانک مشخص کرد که پس از ۴۸ ساعت از زمان واریز، لینک ثبت‌نام فعال می‌شود و این در حالیست که ایران خودرو تا ساعت ۱۴ شنبه (۲۰ اسفند) مهلت تعریف حساب و واریز وجه تعیین کرده اما مهلت ثبت‌نام ۱۲ ساعت بعد از آن (۲۴ شنبه) تمام می‌شود.

طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان چند روزی است که آغاز شده و تا پایان روز شنبه (۲۰ اسفند ماه) ادامه دارد؛ برای شرکت در این طرح نیاز است که مشتریان برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به میزان ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.

بر این اساس با توجه به تعطیلی روزهای چهارشنبه و جمعه، ایران‌خودرو اعلام کرد مشتریان در روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و تا ساعت ۱۴ شنبه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام نیز از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه (چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه) به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه) در نظر گرفته شده است؛ از سوی دیگر امکان تعریف حساب وکالتی و واریز وجه از روز سه‌شنبه فراهم شده است؛ اما تاکنون تعدادی از مشتریان که حساب وکالتی تعریف کرده و واریز وجه هم داشته‌اند در تماس با ایسنا، اعلام کرده‌اند که لینک ثبت‌نام برایشان فعال نیست.

در پیگیری‌های این افراد از بانک‌های عامل، مشخص شد که پس از ۴۸ ساعت از زمان واریز وجه، لینک ثبت نام فعال و ثبت‌نام ممکن خواهد شد.

این در حالیست که ایران خودرو در بخشنامه خود صحبتی از این ۴۸ ساعت به صورت واضح نکرده و تنها به این نکته اکتفا کرده است که «پس از اتمام فرآیند وکالتی شدن حساب در بانک عامل و استعلام توسط ایران خودرو از بانک عامل، اطلاعات به شرکت ایران‌خودرو ارسال می‌شود؛ لذا متقاضیان با در نظر داشتن این مدت زمان، بعد از اتمام افتتاح و واریز وجه در حساب وکالتی نسبت به ثبت‌نام اولیه در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو اقدام کند.»

در ادامه به تعدادی از پیام‌های مخاطبان، که دچار مشکل در ثبت‌نام شده‌اند، می‌پردازیم:

- من از ساعت ۷ صبح در کافی نت هستم تا الان که ساعت نزدیک یک ظهر هست، اما سایت مدام خطا می‌دهد.

- سه شنبه اطلاع رسانی کردند که چهارشنبه فروش دارند! سه روز طول می‌کشد از زمانی که پول به حساب وکالتی واریز می‌کنیم تا در ایران خودرو تایید شود. چهارشنبه که تعطیل است، بعد هم که پنج شنبه و جمعه است. این چه مدل برنامه‌ریزی است؟. لطفا پیگیری کنید هفته دیگر را تمدید کنند.

- قرار بود که بدون قرعه کشی باشد، حالا شد قرعه کشی؟! مطمئن باشید اسم کسی در نمی‌آید؛ همچون دفعه گذشته که با بدبختی و قرض پول جور کردیم آخر هم برنده نشدیم.

- حساب  وکلاتی باز کردیم اما نمی‌توان ثبت نام کرد؛ چرا از قبل نمی‌گویند باید پول مدتی در حساب بماند؟

-من حساب وکالتی داشتم پول هم در حساب هست، پس چرا نمی‌توان ثبت نام کرد؟

- خودرو هایما امکان ثبت‌نام نمی‌دهد و سایت اختلال دارد.

همچنین تعداد زیادی از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز با مشکل همیشگی در این طرح که هنوز مرحله ثبت‌نام قلبی تعیین تکلیف نشده و با پیام «در حال بررسی» روبرو هستند و امکان ثبت نام مجدد ندارند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76477

  • میثم

    جان مادرتون صدای رزروی های بهمن ماه رو به گوش ایران خودرو برسونید بگید تکلیف مارو روشن کنن.جوانی جمعیت نمیتونم ثبت نام کنم.۱ ماهه رزرو زدن واسم.بلاتکلیف گذاشتن مارو.آخه این چه مسخره بازیه. باید تا قبل قرعه کشی جدید تکلیف قرعه کشی قبل رو مشخص کنن

  • علیرضا

    حساب وکالتی وپول واریز شده، اما ثبت نام نمیشود ، ایران خودرو همه را بازیچه قرار داده ، ،،

  • ناشناس

    اگه میخواید ماشین ارزون بشه بریزید تو بازار بدون ثبت نام تا همه قیمتها بریزه ثبت نام که همش چرته

  • قربان

    سرکاری هست دو سال هست پشت سرهم هم ثبت نام می کنم هنوز موفق نشدم مردم را سره کار کذشتن

ارسال نظر