واریز یارانه نوروزی ۱۴۰۲ دولت به حساب خانوارها

جزئیات واریز عیدانه دولت به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ را در ادامه بخوانید.

واریز یارانه نوروزی ۱۴۰۲ دولت به حساب خانوارها

جزئیات واریز عیدانه دولت به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ را در ادامه بخوانید.

در سال‌های گذشته اغلب در آستانه‌ی سال نو، دولت مبلغی را به عنوان عیدانه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است. احتمال می‌رود امسال نیز مبلغی به عنوان یارانه نوروز ۱۴۰۲ برای مردم واریز شود. اما هنوز مشخص نیست که آیا واریز یارانه نوروز ۱۴۰۲ قطعیت دارد یا خیر. و اگر قرار باشد مبلغی به عنوان یارانه ۱۴۰۲ برای مردم واریز شود، هنوز رقم و زمان آن مشخص نشده است. به محض اطلاع از جزئیات واریز یارانه ۱۴۰۲, اطلاع‌رسانی کامل صورت می‌گیرد.

وضعیت یارانه نقدی در سال آینده به چه صورت خواهد بود؟

به تازگی طیبه حسینی سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها درمورد وضعیت یارانه نقدی در سال آینده و کسر اقساط تسهیلات عتبات عالیات از حساب سرپرستان خانوار خبر داد.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: اقساط تسهیلات عتبات عالیات از این ماه، از حساب سرپرستان خانوار کسر می شود.

طیبه حسینی افزود: یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله یکصد و چهل و چهارم براساس دهک بندی اعلامی به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۰ بهمن قابل برداشت است.

به گفته او، سرپرستان خانواری که پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی دوم کرونا اقدام کرده اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از این ماه از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد. همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کردند، از این ماه اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

منبع: صدآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 72668

ارسال نظر