حقوق این دسته از مستمری بگیران 40 درصد افزایش یافت

حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با افزایش ۴۰ درصدی همراه شد.

حقوق این دسته از مستمری بگیران 40 درصد افزایش یافت

حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با افزایش ۴۰ درصدی همراه شد.

جزئیات افزایش حقوق مستمری بگیران را در ادامه بخوانید.

مدیرکل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از افزایش ۴۰ درصدی مستمری و واریز حقوق ماهانه کلیه مستمری بگیران این صندوق بیمه‌ای خبر داد که تا پایان سال ۱۴۰۰ مشمول بهره‌مندی از مزایای مستمری شده‌اند.

مصطفی شریعتی افزود: برهمین اساس مبلغ مستمری دی ماه مستمری بگیران صندوق پس از اعمال افزایش ۴۰ درصدی به همراه معوقات مربوطه از ابتدای سال ۱۴۰۱ ، به حساب کلیه مستمری بگیران واریز شد. برای اولین بار در روز گذشته بالغ بر ۴ هزار و سیصد و هفتاد میلیارد ریال به حساب ۱۵۱.۴۸۲ نفر از مستمری بگیران صندوق واریز شد. بر این اساس میزان حقوق حداقل بگیران صندوق بیش از ۱۹۰ درصد و در سایر گروه‌ها به صورت میانگین بالغ بر ۴۰ درصد افزایش داده شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، لازم به ذکر است در حال حاضر مجموعاً تعداد ۱۶۳.۱۵۶ نفر از مزایای تعهدات بلند مدت صندوق بصورت ماهیانه استفاده می‌کنند که از این تعداد ۸۲.۹۹۷ نفر از مزایای مستمری بازماندگان (فوت) ، تعداد ۴۵.۷۴۳ نفر از مزایای مستمری بازنشستگی پیش ازموعد، تعداد ۲۵.۲۵۸ نفر از مزایای مستمری بازنشستگی سالمندی و تعداد ۹.۱۵۸ نفر از مزایای مستمری ازکارافتادگی کلی بهره می‌شوند.

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 67684

ارسال نظر