هشدار قطعی گاز به گلخانه ها و مرغداری ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: گلخانه‌داران و مرغداران آمادگی لازم برای قطعی گاز واحد تولیدی خود را داشته باشند و اقدام به سوخت جایگزین کنند.

هشدار قطعی گاز به گلخانه ها و مرغداری ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: گلخانه‌داران و مرغداران آمادگی لازم برای قطعی گاز واحد تولیدی خود را داشته باشند و اقدام به سوخت جایگزین کنند.

محمد برزعلی امروز شنبه ۲۴ دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جامعه تولیدکنندگان بخش کشاورزی گلستان همیشه همراه و همگام با مردم استان گلستان بودند و این روزها که از لحاظ شرایط گازی در حالت اضطرار قرار داریم نیز همچون همیشه با مردم همراهی خواهند داشت.

وی به استفاده مرغداری‌ها از سوخت جایگزین، افزود: گلستان از جمله استان‌هایی است که کاهش قابل توجه دما را تجربه کرده و در همین راستا استاندار گلستان جلسات پیاپی و موثری را برای مدیریت گاز در استان تشکیل دادند و خوشبختانه تاکنون با قطعی گاز مواجه نبودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان به اعمال محدودیت گازی برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی اشاره کرد و ابراز داشت: به گلخانه‌داران و مرغداران توصیه شده از سوخت جایگزین استفاده کنند که تمهیدات لازم برای تامین سوخت نیز انجام شده است.

برزعلی تاکید کرد: گلخانه‌داران و مرغداران می‌توانند سوخت‌ جایگزین را از طریق مدیریت نواحی پخش و پالایش شهرستان مربوطه تهیه کنند، همچنین روسای جهاد کشاورزی شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌های شمال غرب آماده خدمت‌رسانی به تولیدکنندگان این بخش برای سوخت جایگزین هستند.

وی از گلخانه‌داران و مرغداران خواست آمادگی لازم برای قطعی گاز واحد تولیدی خود را داشته باشند و در همین راستا اقدام به سوخت جایگزین کنند تا در صورت قطعی با مشکل مواجه نشوند، همچنین واحدهای تولیدی بخش کشاورزی که دوگانه‌سوز هستند نسبت به استفاده از سوخت جایگزین اقدام کنند و با این کار همراهی خود با مردم را به نمایش بگذارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: شاید واحدهای گلخانه‌ای و مرغداری‌ها برای اتصال به سوخت جایگزین نیاز به انجام برخی اقدامات فنی دارند که شاید با توجه به این شرایط موجود، تکنسین‌های این بخش به راحتی در دسترس نباشند لذا از شرکت گاز گلستان درخواست می‌کنیم تا آمادگی کامل این واحدها، همراهی لازم را با آنها داشته باشند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66355

ارسال نظر