ماجرای پیامک واریز سود سهام عدالت چیست؟

طبق اخبار منتشرشده، سود سهام عدالت احتمالا در اواخر بهمن ماه امسال به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد.

ماجرای پیامک واریز سود سهام عدالت چیست؟

فرمانده انتظامی مهاباد با هشدار به شهروندان درباره هرگونه سوء‌استفاده و کلاهبرداری در پوشش سهام عدالت از آنان خواست مراقب پیامک‌های جعلی سهام عدالت باشند.

سرهنگ محمد توحیدی، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت یا ثبت نام جاماندگان سهام عدالت شهروندان را به صفحات فیشینگ هدایت و آن‌ها را به دام می‌اندازند.

او اضافه کرد: در حال حاضر اخباری مبنی بر واریز سود سهام عدالت از سوی مراجع مربوطه در سایت‌های خبری انتشار یافته است که این موضوع با توجه به وجود افراد سود جو، دقت شهروندان را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: طبق اخبار منتشرشده سود سهام عدالت احتمالا در اواخر بهمن ماه امسال به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد و هیچ گونه عمل اضافی از قبیل پرداخت وجه از سوی شهروندان نیاز نیست.

توحیدی گفت: شهروندانی که به دلایلی سود سهام عدالت دریافت نکرده‌اند به‌هیچ‌عنوان به پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی که در آن از مردم درخواست اطلاعات شخصی جهت واریز سود سهام عدالت می‌شود توجه نداشته باشند و هرگونه اطلاع و اخبار را تنها از طریق سایت‌های معتبر و رسانه‌های جمعی پیگیری کنند.

او می‌گوید: برای پیگیری موارد مربوط به سهام عدالت خود به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به آدرس https://samanese.ir و یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان به آدرس https://www.sejam.ir مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66312

ارسال نظر