زمستان سخت و کمبود سوخت و گاز در کشور | جایگاه‌های CNG تعطیل و از مدار خارج شدند!

از دیشب جایگاه‌های CNG شهرستان‌های استان تعطیل شده بود اما امروز صبح اکثر جایگاه‌های CNG مشهد از مدار خارج شده است. اگر فشار ورودی گاز به زیر ۹ بار برسد، جایگاه خود‌به‌خود تعطیل می‌شود و این مساله در برخی از جایگاه‌ها رخ داده است.

زمستان سخت و کمبود سوخت و گاز در کشور | جایگاه‌های CNG تعطیل و از مدار خارج شدند!

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی گفت: از دیشب جایگاه‌های CNG شهرستان‌های استان به دلیل افت شدید فشار گاز تعطیل شده بود اما امروز صبح اکثر جایگاه‌های CNG مشهد از مدار خارج شده است.

محمدرضا رضوی‌راد با اشاره به افت شدید فشار گاز در تمام جایگاه‌های CNG در مشهد و خراسان رضوی اظهار کرد: بر اثر افت فشار گاز تمام جایگاه‌های CNG در مشهد و استان تعطیل شده است. شرکت گاز در برخی از جایگاه‌ها به دلیل افت فشار گاز دستور تعطیلی جایگاه را داده است.

او افزود: از دیشب جایگاه‌های CNG شهرستان‌های استان تعطیل شده بود اما امروز صبح اکثر جایگاه‌های CNG مشهد از مدار خارج شده است. اگر فشار ورودی گاز به زیر ۹ بار برسد، جایگاه خود‌به‌خود تعطیل می‌شود و این مساله در برخی از جایگاه‌ها رخ داده است.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی با اشاره به ادامه دار بودن موج سرما افزود: احتمال دارد تا شنبه هفته آینده جایگاه‌های CNG استان تعطیل باشند.

رضوی راد با اشاره به وجود صف‌های طولانی در جایگاه‌های مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: به دلیل افت فشار گاز ورودی و یخ زدگی مسیرها سوخت رسانی به تعداد کمی خودرو  در ساعت صورت می‌گرفت.

وی افزود: در گذشته اطلاع‌رسانی به جایگاه‌های CNG صورت گرفته بود اما امروز قطع گاز در جایگاه‌های مشهد ناگهانی و بدون اطلاع‌رسانی قبلی بوده است. وقتی کسب و کاری تعطیل می‌شود، هزینه‌های ثابت و سربار باقی خواهد ماند اما کسی در این زمینه پاسخگو نیست.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65967

ارسال نظر