موبایل ارزان در بازار تهران یافت نمی‌شود!

با جهش قیمت‌ها در بازار تلفن‌همراه، به خصوص تلفن‌های همراه برند اپل، انواع آیفون در بسیاری از سایت‌های خرید و فروش کالای دیجیتال ناموجود شده‌اند.

موبایل ارزان در بازار تهران یافت نمی‌شود!

بررسی نوسانات قیمتی در هفته‌های اخیر حاکی از جهش چشمگیر قیمت تلفن‌های همراه انواع برند‌های موجود در بازار به خصوص تلفن‌های همراه برند اپل است.

 

به گزارش خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار تلفن‌همراه از شتاب افزایش قیمت‌ها در این بازار در هفته‌های اخیر همسو با جهش نرخ ارز حکایت دارد؛ به طوری که در بین تلفن‌های همراه برند اپل، آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در بازه قیمتی ۳۵ تا ۳۹ میلیون تومان معامله می‌شود و آیفون ۱۱ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز در بازه قیمتی ۲۵ تا ۲۹ میلیون تومان قرار دارد.

تلفن‌های همراه سایر برند‌ها نیز همسو با اپل در حال گران شدن هستند؛ سامسونگ گلکسی اس ۲۲ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به ۳۷ میلیون تومان رسیده‌است.

گفتنی است که با جهش قیمت‌ها در بازار تلفن‌همراه، به خصوص تلفن‌های همراه برند اپل، انواع آیفون در بسیاری از سایت‌های خرید و فروش کالای دیجیتال ناموجود شده‌اند.

گفتنی است که در روز‌های اخیر خبر آیفون ۱۳ صد میلیون تومانی بسیار خبر ساز شد؛ این مدل تلفن‌همراه در کشور با وجود عرضه آیفون ۱۴ کماکان پرتقاضا است که دلیل آن را می‌توان عدم اطمینان متقاضیان نسبت به زمان رجیستری آیفون ۱۴ اعلام کرد و همین عامل منجر شده‌است که قیمت آیفون ۱۳ در بازار تهران از آیفون ۱۴ پشی بگیرد!

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64025

ارسال نظر