ثبت‌نام خودرو با ۵ میلیون تومان | اتفاق عجیب برای خرید خودرو از بورس + عکس

با وجود این که رسانه‌ها روی نحوه ثبت نام و خرید خودرو از بورس کالا اطلاع‌رسانی‌های لازم را کرده‌اند اما این کار همچنان برای بسیاری از افراد پیچیده به نظر می‌رسد.

ثبت‌نام خودرو با ۵ میلیون تومان | اتفاق عجیب برای خرید خودرو از بورس + عکس

با وجود اینکه رسانه‌ها روی نحوه ثبت نام و خرید خودرو از بورس کالا اطلاع‌رسانی‌های لازم را کرده‌اند اما این کار همچنان برای بسیاری از افراد پیچیده به نظر می‌رسد. به نوعی می‌توان گفت تا پیش از این رقابت در بین خودروسازان برای تولید محصولات بود اما حال رقابت بین عموم مردم برای خرید خودرو است. متقاضیان با اعلام قیمت مناسب و رقابت با دیگران در بورس اقدام به خرید خودرو می‌کنند.

سودی که در خرید خودرو از بورس وجود دارد باعث می‌شود در این میان یک سری شغل کاذب نیز ایجاد شود. اگر گشت و گذاری در میان آگهی‌های موجود در فضای مجازی داشته باشید تبلیغاتی برای خرید خودرو از بورس را مشاهده می‌کنید. در این تبلیغات آمده است که راهنمایی و انجام کلیه مراحل صفر تا صد خرید خودرو از بورس کالا صورت می‌گیرد. این کار شامل ثبت نام و احراز هویت سجام و همچنین ثبت نام در بورس کالا و اخذ کد بورسی است.

ثبت نام خودرو با ۵ میلیون

در تماس تلفنی با این شرکت‌ها اعلام شد که ثبت نام برای دریافت صد در صدی خودرو با دریافت مبلغ ۵ میلیون تومان انجام می‌شود. این نکته را نیز باید گفت که حتی برای انجام کارها نیاز به حضور فیزیکی نیست و با تماس تلفنی کارها انجام می‌شود. تفاوتی هم ندارد که قصد ثبت نام چه خودرویی دارد و می‌توانید با پرداخت این مبلغ ثبت نام را انجام دهید.

دوره آموزشی خرید خودرو

لازم به ذکر است که برخی از افراد و متخصصان حوزه بورس کلاس‌های آموزشی خرید خودرو از بورس نیز در یکی از این دوره‌های آموزشی با دریافت مبلغ ۴۸۰ هزار تومان آموزش‌هایی از جمله آشنایی با بورس کالا، نحوه ثبت سفارش خودرو، تحلیل و راهنمایی قیمت خرید خودرو از بورس، بررسی عرضه‌های پیش رو و شناخت کامل تالار خودرو داده می‌شود. نکته جالب اینجاست که گواهینامه حضور در این دوره آموزشی نیز داده می‌شود. برگزار می‌کنند.

پیش از این که خرید خودرو از بورس کالا انجام شود برخی از افراد با پرداخت مبالغی صاحب خودرو می‌شدند. حال گویا این مورد درباره بورس کالا هم صدق می‌کند و شاهد ایجاد رانت هستیم. پیچیدگی خرید خودرو از بورس باعث می‌شود که برخی از افراد اقدام به پرداخت چنین مبالغی کنند.

کلاس خرید خودرو در بورس

کلاس خریدخودرو در بورس1

کلاس خرید خودرو در بورس

کلاس خرید خودرو د ربورس 1

منبع: گسترش نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63638

ارسال نظر