خبر خوش برای این سهامداران | ۵ نماد برتر بورس در معاملات امروز (دوشنبه 20 دی)

در سومین روز هفته معادل ۱۵۰ میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو دست‌به‌دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۷۸ میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو دیزل نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

خبر خوش برای این سهامداران | ۵ نماد برتر بورس در معاملات امروز (دوشنبه 20 دی)

امروز معامله‌گرها ۱۵۰ میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۴.۵ درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین معامله شد.

بیشتر بخوانید: تصمیم مهم مجلس برای سهامداران بورس | یک طرح تازه در راه است

امروز در مجموع حدود دو هزار و ۶۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «خساپا»، «خاور»، «شپنا» و «انرژی۳» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۱۵۰میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۷۸میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو دیزل نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۵۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۲۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۴.۵درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۶.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۷۰نماد نخست اختصاص داشت.

بورس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6126

ارسال نظر