واکنش بانک مرکزی به شایعه‌‌ تغییر رئیس‌کل‌

بانک مرکزی ضمن رد همه شایعات درباره تغییر رئیس‌کل بانک مرکزی، اعلام کرد: رئیس‌کل بانک مرکزی نیز در مصاحبه مشترک رسانه‌ای اخیر خود که در حضور وزیر اقتصاد بود، این شایعات را تکذیب کرد.

واکنش بانک مرکزی به شایعه‌‌ تغییر رئیس‌کل‌

زمزمه های تغییر رئیس بانک مرکزی مدتی است به گوش می رسد و حتی اسامی مختلفی برای جایگزینی علی صالح آبادی مطرح می شود.

روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به این اخبار درباره تغییر رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: ‌‌

«انتخاب تیتر‌های نادرست بدون منبع و تنها به اتکای شایعات افراد معلوم‌الحال درباره رئیس‌کل بانک مرکزی...‌بسیار سوال برانگیز است زیرا اگر موضوعات اقتصادی نیز به اخبار زرد، دروغ‌پراکنی و تحلیل‌های عوام‌زده و سطحی ترکیب شود قطعا نتیجه آن از پیش مشخص است.

تکذیب همه شایعات درباره هرگونه جابه‌جایی در تیم اقتصادی دولت از جمله رئیس‌کل بانک مرکزی، انجام شد و ‌رئیس‌کل بانک مرکزی هم چهارشنبه‌ هفته گذشته در مصاحبه مشترک با وزیر اقتصاد در حاشیه امضای تفاهم نامه تامین مالی ۱۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان، این موضوع را به‌صورت رسمی اعلام کرد‌.

حضور در جلسه فوق العاده روز شنبه هیئت دولت و سپس سه جلسه پی در پی در جلسات اقتصادی دولت به ریاست معاون اول و سپس حضور در جلسه بانک مرکزی در همین روز تا ساعت ۲۲، تشکیل جلسات کاری درباره موضوعات ارزی و پولی در روز یکشنبه در طبقه ۱۶ بانک مرکزی، حضور در جلسات مربوط به ذخایر ارزی و هیات عامل بانک مرکزی در روز دوشنبه و امضای تفاهم نامه با وزارت صمت با حضور همه رسانه‌ها، همگی برنامه کاری رئیس‌کل بانک مرکزی از ابتدای هفته جاری بود‌.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 60132

ارسال نظر