نحوه دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک ملت + مدارک موردنیاز

افرادی که برای خرید کالاهای ضروری کمبود نقدینگی دارند و از مشتریان بانک ملت هستند، می‌توانند از وام ۲۰۰ میلیونی خرید کالای این مجموعه استفاده کنند.

نحوه دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک ملت + مدارک موردنیاز

وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

افرادی که برای خرید کالاهای ضروری کمبود نقدینگی دارند و از مشتریان بانک ملت هستند، می‌توانند از وام ۲۰۰ میلیونی خرید کالای این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته با این تسهیلات تنها امکان خرید از برندهای طرف قرارداد بانک ملت وجود دارد. نرخ سود این وام حداقل ۷ و حداکثر ۱۸ درصد و بسته به دوره بازپرداخت تعیین می‌شود. حداقل دوره پرداخت قسط ۱۲ ماه و حداکثر ۶۰ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. ضمنا این وام به افرادی پرداخت می‌شود که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند.

با توجه به رقم وام، دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه و سود ۷ درصد، مبلغ هر قسط به ۳۰ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۳۹۱ تومان می‌رسد. کل سود وام ۱۶ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۳۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۲۱۸ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۷۳۹ تومان است.

منبع: اقتصاد 100

دیگر رسانه ها

کدخبر: 58883

ارسال نظر