پرداخت فوری وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن در بانک رفاه + مدارک مورد نیاز

، این وام صرفا به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق‌بگیر و مستمری بگیر بانک رفاه هستند. پس برای ارائه مدارک کار شما راحت است. چون حتما در این بانک حساب دارید و قبلا یک مرتبه موقع افتتاح حساب، مدارک مورد نیاز خود را به بانک تحویل داده‌اید

پرداخت فوری وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن در بانک رفاه + مدارک مورد نیاز

طرح وام بانک رفاه بدون ضامن با سود ۱۸ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ ماه اعطا می‌شود. لازم به ذکر است که اگر سقف ۵۰ میلیون تومانی را انتخاب کنید، حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. البته باوجود قیمت‌های سر به فلک کشیده بهتر است از حداکثر مبلغ وام که ۱۰۰ میلیون تومان است، بهره ببرید.

دیگر نوبت به آشنایی با مدارک لازم جهت دریافت وام رسیده است تا به راحتی و بدون نقص مدرک به شعب بانک رفاه مراجعه و تسهیلات مورد نیازتان را دریافت کنید.

مدارک لازم برای دریافت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، این وام صرفا به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق‌بگیر و مستمری بگیر بانک رفاه هستند. پس برای ارائه مدارک کار شما راحت است. چون حتما در این بانک حساب دارید و قبلا یک مرتبه موقع افتتاح حساب، مدارک مورد نیاز خود را به بانک تحویل داده‌اید

در حالت کلی مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام، به شرح زیر است:

فیش حقوقی در صورتی که حقوق بگیر بانک رفاه هستید

مدارک بازنشستگی و فیش کسر از حقوق در صورتی که مستمری بگیر بانک رفاه هستید

در ابتدا با مدارک فوق به شعب بانک رفاه مراجعه کنید؛ اگر به مدارکی بیش از مواردی که ما اشاره کردیم، نیاز بود مسئولین شعبه از شما می‌خواهند که در اسرع وقت با مدارک تکمیل شده مجددا به بانک مراجعه و سلسله‌مراتب دریافت تسهیلات را طی کنید.

منبع: اقتصاد 100

دیگر رسانه ها

کدخبر: 58361

ارسال نظر