ادعای عجیب وزیر صمت؛ قیمت لوازم خانگی به ثبات رسیده!

شفقنا نوشت : وزیر صمت بیان کرد: «قیمت لوازم خانگی به ثبات رسیده و از واحدهای تولیدی در جهت کاهش قیمت کالاها حمایت خواهد کرد.»

ادعای عجیب وزیر صمت؛ قیمت لوازم خانگی به ثبات رسیده!

سید رضا فاطمی امین در پاسخ به پرسش درخصوص افزایش قیمت لوازم خانگی و برنامه وزارت صمت برای کنترل این قیمت ها، گفت: در حال حاضر طرح های فروش بسیاری را شاهدیم و همین امروز نیز طرح فروشی در مورد لوازم خانگی با نام «توان خرید» ساعت ۱۶ در نمایشگاه بین المللی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: به طور کلی در طرح های فروش، لوازم خانگی اعم از تلویزیون، یخچال، فرش، مبلمان و… با تسهیلات بانکی ۱۰۰ میلیون تومانی و تخفیف های قابل توجهی عرضه می شوند.

آقای فاطمی امین بیان کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی ثبات قیمت های لوازم خانگی است و همانطور که شاهدیم یکسری متغییرها افزایش پیدا کردند، اما همچنان ثبات را بازار لوازم خانگی داریم. از سوی دیگر از واحدهای تولید خواسته ایم که چالش های خود را مطرح کنند تا در مواردی که امکان کاهش قیمت وجود دارد، از آنها حایت می کنیم.

وی درباره برنامه وزارت صمت برای جلوگیری از قاچاق لوازم خانگی نیز، گفت: برنامه ما در این زمینه «کد رهگیری» است که بیش از ۱۸ میلیون کد رهگیری در لوازم خانگی صادر شده است.

آقای فاطمی امین در پایان گفت: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته، در حال حاضر آماده مقابله جدی با قاچاق لوازم خانگی هستیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54125

ارسال نظر