هشدار مهم درباره خرید ماهی

از شهروندان عزیز درخواست می‌شود برای تهیه ماهی مورد نیاز خود صرفاً به خرید از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی مراجعه کنند و به هیچ وجه از افراد دوره‌گرد و خودرو‌های عرضه‌کننده ماهی، خرید نکنند.

هشدار مهم درباره خرید ماهی

دامپزشکی کردستان هشدار داد مردم ماهی مورد نیاز خود را صرفاً از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید از افراد دوره‌گرد و خودرو‌های عرضه‌کننده پرهیز کنند.

با توجه به نقش اداره کل دامپزشکی استان کردستان در تامین سلامت فرآورده‌های خام دامی از جمله ماهی و آبزیان به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند با توجه به دریافت گزارشاتی مبنی بر مسمومیت پس از مصرف ماهی‌های عرضه شده توسط افراد دوره گرد و خودرو‌های عرضه کننده، از شهروندان عزیز درخواست می‌شود برای تهیه ماهی مورد نیاز خود صرفاً به خرید از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی مراجعه کنند و به هیچ وجه از افراد دوره‌گرد و خودرو‌های عرضه‌کننده ماهی، خرید نکنند.

از آنجایی که خودرو‌های دوره گرد فروش ماهی نمی‌توانند امکانات مورد نیاز برای حمل و نگهداری ماهی را فراهم کنند و فاقد مجوز حمل بهداشتی از سوی اداره دامپزشکی مبداء می‌باشند، لذا سلامت ماهی‌های عرضه شده به هیچ عنوان مورد تائید این اداره کل نبوده و احتمال فساد و آلودگی در این ماهی‌ها بالاست.

عموم هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود هر گونه تخلف بهداشتی مربوط به تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله ماهی را به سامانه پیغام گیر شبانه روزی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کردستان اطلاع رسانی کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53760

ارسال نظر