خبر خوش سایپا برای خریداران تیبا و ساینا

محمدعلی تیموری مدیرعامل شرکت ساپیا گفت: سازمان ملی استاندارد خردادماه اعلام کرد این دو خودرو باید از خط تولید خارج شود، اما حدود ۸۰ هزار دستگاه خودرو قبل از آن تاریخ تولید شده بود که ۸۰ درصد آن تکمیل، شماره‌گذاری و تحویل مشتریان شد.

خبر خوش سایپا برای خریداران تیبا و ساینا

تا سه هفته آینده خودرو‌های شماره گذاری‌نشده تیبا و ساینا، شماره‌گذاری و تحویل متقاضیان می‌شوند.

مدتی است تحویل خودرو در موعد مقرر توسط شرکت‌های خودروساز، شهروندان را دغدغه‌مند کرده است. شهروندان از تاخیر در تحویل خودروی تیبا توسط شرکت سایپا گلایه می‌کنند.

متن پیام یک شهروند خبرنگار: سلام، الان ۲۲ آبان هست، قرار بود ماشین تیبا ۳ ماهه تحویل داده شود، اما الان۶ ماه از این تاریخ می گذرد. هنگام مراجعه به نمایندگی می گویند تماس گرفتیم، ولی جواب نمی‌دهند، الان تکلیف چیست؟ لطفا پیگیری نمایید.

محمدعلی تیموری مدیرعامل شرکت ساپیا گفت: سازمان ملی استاندارد خردادماه اعلام کرد این دو خودرو باید از خط تولید خارج شود، اما حدود ۸۰ هزار دستگاه خودرو قبل از آن تاریخ تولید شده بود که ۸۰ درصد آن تکمیل، شماره گذاری و تحویل مشتریان شد و ۲۰ درصد باقی مانده آماده شماره گذاری است به طوری‌که تا سه هفته آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.

مدیر عامل شرکت سایپا با بیان اینکه بعضی از قطعات خودرو‌های صادراتی را از ۵ یا ۶ قطعه ساز مطرح تامین می‌کنیم، گفت: با توجه به آنکه ارزش افزوده آن برای گروه سایپا به نسبت بازار داخل تا ۲۰ درصد سودآوری بیشتری دارد؛ بنابراین بهترین قطعات را از قطعه سازان خوب و مطرح تامین می‌کنیم./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53514

ارسال نظر