استوری شرکت میهن در حمایت از معترضان با شعار «زن زندگی آزادی» + عکس

شرکت بستنی میهن امروز در استوری اینستاگرامی که منتشر کرده، شعار «مرد، میهن آبادی» را با استفاده از لوگوی میهن نوشته و عبارت «زن زندگی آزادی» را بعد از آن، تا به این شکل بگوید از شعار معترضان حمایت می‌کند

استوری شرکت میهن در حمایت از معترضان با شعار «زن زندگی آزادی» + عکس

شرکت بستنی میهن در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ متهم شده بود که خودروهایش را برای انتقال بازداشت‌شدگان در اختیار نیروی انتظامی قرار داده است.

این اتهام بعد از انتشار یک فیلم در مجازی مطرح شد که خودروی بستنی میهن در کنار خودروهای یگان ویژه مستقر بود. روابط عمومی این شرکت در توضیح اعلام کرد «ماشین‌های لبنیاتی صبح زود برای توزیع حرکت می‌کنند. تا ساعت ۹ طرح مدارس است و نیروی انتظامی اجازه ورود را نمی‌دهد.»

شرکت میهن در فیلم دیگری که منتشر کرد، از رانندگان مجموعه خود استفاده کرد که می‌گفتند آنها نقشی در سرکوب معترضان ندارند و با تحریم شرکت وضعیت معیشتی آنها به مشکل برمیخورد. این فیلم اما انتقادات را افزایش داد و معترضان گفتند مدیران شرکت پشت کارگرانش مخفی شده است.

شرکت بستنی میهن امروز در استوری اینستاگرامی که منتشر کرده، شعار «مرد، میهن آبادی» را با استفاده از لوگوی میهن نوشته و عبارت «زن زندگی آزادی» را بعد از آن، تا به این شکل بگوید از شعار معترضان حمایت می‌کند، با این حال انتقادات از این شرکت همچنان ادامه دارد.

 

استوری شرکت میهن

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53160

ارسال نظر