ادعای یک فعال صنفی در گفت و گو با ایرنا؛ پلتفرم های داخلی توانایی برگرداندن رونق به کسب و کارها را دارند!

فعال صنفی گفت: نرم‌افزارهای داخلی با حمایت دولت این توانایی را دارند که رونق را به کسب‌وکارهایی که بر اثر فیلترینگ دچار آسیب شدند برگرداند.

ادعای یک فعال صنفی در گفت و گو با ایرنا؛ پلتفرم های داخلی توانایی برگرداندن رونق به کسب و کارها را دارند!

ایرنا نوشت: رضا دارابی با اشاره به بسته حمایتی دولت برای حمایت از کسب‌وکارها به‌خصوص فعالان در حوزه فضای مجازی افزود: این بسته در شرایط کنونی می‌توان گفت مزیت‌های خوبی برای فعالان این بخش را فراهم خواهد کرد که در کنار تبلیغات مناسب به فروش خوبی نیز دست یابیم.

وی تصریح کرد: چرا که ما به‌عنوان فعالان کسب‌وکار اگر به فضای مجازی وارد شدیم به این دلیل بوده که به دنبال رشد و ارتقای کسب‌وکارهای خود و جذب مشتری بوده باهدف فروش حداکثری بوده و هستیم و به همین دلیل است که می‌خواهیم با حمایت دولت از نرم‌افزاری‌های داخلی برای رسیدن به این هدف مهم خود استفاده کنیم.

دارابی ادامه داد: البته این مهم نیز نباید فراموش شود که نیاز است تا زیرساخت‌ها در اپلیکیشن‌های داخلی قابلیت رقابت‌ها با نرم‌افزارهای داخلی را داشته باشد تا ما قدرت مانور بیشتری در این فضا داشته باشیم که البته این موضوع اساسی دربسته حمایتی دولت به‌خوبی دیده شده است.

وی تأکید کرد: اگرچه محدودیت فعالیت در اینستاگرام سبب کسادی کسب‌وکارها شده است؛ اما نرم‌افزارهای داخلی در چارچوب همین بسته حمایتی دولت می‌توانند ما را از نظر فروش محصولات و فعالیت به همان سطحی برساند که پیش از محدودیت‌ها داشتیم.

این فعال صنفی ادامه داد: امیدواریم حمایت دولت از کسب‌وکارهای دیجیتال همواره ادامه داشته باشد تا ما نیز بتوانیم در فضای کسب‌وکار مجازی به جایگاه قبل خود برگردیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51937

ارسال نظر