رکورد جدید بورس

ارزش معاملات خرد امروز رکورد زده و به ۵,۸۰۲ میلیارد تومان رسید، ورود نقدینگی به ۸۲۱ میلیارد تومان رسید و ورود پول هوشمند از خروج آن پیشی گرفت، در معاملات امروز ۳۲۲ نماد در صف خرید بودند که بسیار قابل توجه است، ۲۶۰ نماد مثبت و تنها ۲۳ نماد منفی و ۱۶ نماد در وضعیت صف فروش معامله شدند.

رکورد جدید بورس

شاخص کل در معاملات امروز با رشد ۴۵ هزار واحدی مواجه شد.

بورس بار دیگر رکورد بازدهی در هفته‌های اخیر را جابجا کرده و با رشد ۴۵ هزار واحدی به جایگاه یک میلیون و ۳۸۹ هزار واحد رسید،

ارزش معاملات خرد امروز رکورد زده و به ۵,۸۰۲ میلیارد تومان رسید، ورود نقدینگی به ۸۲۱ میلیارد تومان رسید و ورود پول هوشمند از خروج آن پیشی گرفت، در معاملات امروز ۳۲۲ نماد در صف خرید بودند که بسیار قابل توجه است، ۲۶۰ نماد مثبت و تنها ۲۳ نماد منفی و ۱۶ نماد در وضعیت صف فروش معامله شدند.

شاخص کل بورس با رشد بیش از ۴۵ هزار واحد همراه شد

شاخص کل بورس با رشد ۴۵ هزار و ۷۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۴۹ واحدی ایستاد.

دوشنبه (۱۶ آبان) شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۴۹۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۱۷۱ واحد قرار گرفت و کار خود را آغاز کرد و با اتمام بازار شاخص کل بورس با رشد ۴۵ هزار و ۷۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۴۹ واحدی ایستاد.

آقای امید پورمحمودی کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز نیز بازار مانند چند روز گذشته روند روبه رشدی را تجربه کرد و شاهد ورود نقدینگی بود. ارزش و حجم معاملات نسبت به روز گذشته افزایشی بود.

او می‌گوید: بازار یک ناحیه مقاومتی در پیش دارد که با توجه به ورود نقدینگی امروز به نظر بتواند این ناحیه را رد کند.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان رسید. «فملی»، «فولاد» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شپنا»، «شبندر» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۱۳ هزار و ۲۴۷ واحدی روی پله ۳۸۹ هزار ۷۴۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۹۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۳۹۵ واحدی روی پله ۱۸ هزار و ۲۳۱ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۷۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۸۶۷ میلیارد تومان رسید.

امروز فرآوده نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۴۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

سهام شرکت‌های وصنعت، وتوشه و وساپا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های زپاس، بالبر و غدشت بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

سهام شرکت‌های نطرین، کرمان و گدنا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت ثرود، حافرین و حخزر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

افران، فردا وهمای بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و همای در بورس ایران داشتند.

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های طب نوین ۰۵، آوند و اعتماد در فرابورس ایران داشتند.

نماد‌های پالایش، کمند و فارس ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، ملت ۴ و فارس ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۸۷۴، اراد ۸۶۴ و اخزا ۰۱۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا و اراد ۸۷۴ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51866

ارسال نظر