تصمیم جدید مجلس برای صدور کالابرگ

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس محل دفاع از منافع ملت است. ما نهایت همکاری با دولت را داشتیم، بنابراین از دولت و مسئولان اجرایی که برای صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند، می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

تصمیم جدید مجلس برای صدور کالابرگ

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: زمانی که قرار شد آزادسازی کالاها و نرخ‌ها انجام شود، دولت ملزم شد موضوع کالابرگ الکترونیکی را مورد توجه قرار دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس محل دفاع از منافع ملت است. ما نهایت همکاری با دولت را داشتیم، بنابراین از دولت و مسئولان اجرایی که برای صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند، می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: یارانه آبان ماه کی و چقدر واریز می شود؟

وی بیان کرد: تعدادی از نمایندگان درخواست اعمال ماده ۲۳۴ را برای افرادی که در اجرای این مصوبه کم‌کاری کردند و ترک فعل داشتند، امضا کردند.

مقتدایی تاکید کرد: از دولت می‌خواهیم که به مردم رسیدگی بیشتری کرده و کالابرگ الکترونیکی را صادر کند، مجلس هم در این زمینه پای کار ایستاده است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51590

ارسال نظر