وزیر نفت: بلا اثر شدن اسلحه تحریم برای دشمن نگران کننده است

وزیر نفت گفت: بلااثر شدن اسلحه تحریم برای دشمن و امپریالیسم حاکم بر غرب قطعا نگران کننده است.

وزیر نفت: بلا اثر شدن اسلحه تحریم برای دشمن نگران کننده است

ایسنا نوشت: جواد اوجی امروز با حضور در مراسم راهپیمایی روز دانش‌آموز گفت: دیدن جوانان و نوجوانانی که اینطور پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند، مایه امیدواری به آینده است و وظایف و مسئولیت‌های ما را دو چندان می‌کند. دشمن از ابزار تحریم برای ایجاد فشار روی مردم مظلوم ما استفاده می‌کند، اما باید بدانند که تحریم‌ها دیگر نمی‌تواند ابزار موثر و کارآمدی برای کنترل ایران و جلوگیری از پیشرفت مردم باشند. ما با تمام توان و با طراحی اقدام‌های جدی تلاش می‌کنیم بخش انرژی ایران را ضدتحریم سازماندهی کنیم و از مدار تحریم‌پذیری دور کنیم.

وی بیان کرد: پیدا کردن شرکای صادراتی خوب در دنیا، یافتن بازارهای جدید، تجربیات خوبی که به دست آورده‌ایم و افزایش دو چندان روابط با دیگر کشورها به خصوص کشورهای همسایه در دولت سیزدهم باعث شده بازارهای خوب و مطمئنی شکل بگیرد و ارتباطات خوبی با دنیا در بخش انرژی برقرار شود.

وزیر نفت گفت: امروز دنیا تشنه انرژی است و ما هم تلاش می‌کنیم بخش انرژی ایران را تا جای ممکن از مدار تحریم دور کنیم و اقدامات خوبی هم برای مقابله با تحریم‌ها انجام داده‌ایم که سلطه‌گران از این موضوع احساس خطر می‌کنند.

اوجی افزود: حجم تجارت با همسایگان روز به روز در حال افزایش است و همانطور که رهبر عزیز انقلاب هم فرمودند گره‌های قدیمی در حال گشوده شدن است.

وی تاکید کرد: دشمن می‌بیند که کارهای بزرگ و مهمی در این دولت در حال انجام شدن است و دولت به منظور بلااثر کردن و خنثی‌کردن مهم‌ترین اسلحه دشمن که تحریم است، قدم بر می‌دارد. بلااثر شدن اسلحه تحریم برای دشمن و امپریالیسم حاکم بر غرب قطعا نگران کننده است.

وزیر نفت گفت: این راهبرد تازه ایران به لطف خدا کارساز خواهد بود و کارکنان صنعت نفت نیز با زحمات و درخشش خود و با برنامه‌ریزی دقیق و ارتباط با کشورهای جهان و بازارهای مختلفی که نیازمند و تشنه انرژی هستند، برای خنثی کردن این تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی تلاش می‌کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51249

ارسال نظر