سهمیه نفت سفید مشخص شد + جزئیات

سامانه جدید تجارت آسان برای ثبت هرگونه درخواست فرآورده‌های نفتی از بخش‌های مختلف مصرف در نظر گرفته شده است و عشایر استان نیز در این سامانه برای دریافت سهمیه نفت سفید خود ثبت‌نام کرده‌اند و مشترک نفت سفید هستند.

سهمیه نفت سفید مشخص شد + جزئیات

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: خانوار‌های فاقد گازکشی منازل نگران سوخت مورد نیاز خود نباشند و مشکلی در تأمین نفت سفید نداریم.

عابدانی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: شرکت گاز استان روستا‌ها و نقاط مسکونی که به تازگی گازرسانی کرده است را به ما اعلام می‌کند و از طریق سامانه تجارت آسان در یک مرحله و نصف سهمیه به افرادی که هنوز منازل خود را گازکشی نکرده‌اند، اختصاص می‌دهیم.

او افزود: این اقدام را در دستور کار داریم تا مشکل شهروندان به‌طور موقت رفع شود و همزمان بتوانند نسبت به گازکشی منازل خود اقدام کنند.

عابدانی تصریح کرد: سامانه جدید تجارت آسان برای ثبت هرگونه درخواست فرآورده‌های نفتی از بخش‌های مختلف مصرف در نظر گرفته شده است و عشایر استان نیز در این سامانه برای دریافت سهمیه نفت سفید خود ثبت‌نام کرده‌اند و مشترک نفت سفید هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: برای خانوار‌های عشایر استان ۵۰۰ لیتر کالابرگ در ابتدای مهر اعلام شد که تا پایان آذر می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه نفت سفید اقدام کنند.

او بیان کرد: تمهیدات لازم به منظور تأمین نفت سفید برای روستاییان فاقد گازکشی و عشایر در فصل سرما انجام شده و آن ها دغدغه‌ای درخصوص تأمین سوخت زمستانی خود نخواهند داشت./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49999

ارسال نظر