قیمت مرغ اعلام شد

احتمالا ظرف چند روز آینده با عرضه بیشتر مرغ از سوی مرغداری‌ها مازاد مرغ در بازار استان خواهیم داشت، لذا برای خرید مرغ مازاد مرغداران و ذخیره سازی آن به صورت مرغ منجمد از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان برنامه‌ریزی شده است.

قیمت مرغ اعلام شد

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اعلام اینکه ستاد تنظیم بازار قیمت فروش هر کیلو مرغ گرم را ۶۳ هزار تومان تعیین کرده، گفت: فروش مرغ با قیمت بیش از ۶۳ هزار تومان تخلف است.

محمدرضا عباسی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه روزانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ تن مرغ گرم در بازار کرمانشاه عرضه می‌شود، گفت: البته نیاز بازار بیشتر از این مقدار است و تلاش می‌شود مابقی نیاز از طریق عرضه مرغ منجمد جبران شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر روزانه بسته به نیاز بازار بین ۱۰ تا ۲۰ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۸ هزار تومان در بازار استان عرضه می‌شود.

وی قیمت مصوب مرغ گرم را ۶۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: فروش مرغ با قیمت بیش از ۶۳ هزار تومان تخلف است و با متخلفین برخورد می‌شود.

عباسی با اشاره به کم شدن میزان خرید مرغ در استان، عنوان کرد: در حالی که تا چند ماه پیش مردم استان روزانه حدود ۱۴۰ تن مرغ می‌خریدند، هم اکنون کمی کاهش تقاضا برای خرید مرغ داریم که به دلیل بالا رفتن مجدد قیمت آن است.

وی اشاره‌ای هم به جوجه‌ریزی خوب صورت گرفته در واحد‌های مرغداری استان داشت و گفت: احتمالا ظرف چند روز آینده با عرضه بیشتر مرغ از سوی مرغداری‌ها مازاد مرغ در بازار استان خواهیم داشت، لذا برای خرید مرغ مازاد مرغداران و ذخیره سازی آن به صورت مرغ منجمد از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهار کرد: بعید است در ادامه سال کمبودی در زمینه تامین مرغ در استان داشته باشیم./باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49846

ارسال نظر