وزیر جنجالی رئیسی جایگزین سعید محمد می شود

پیگیری‌ها حاکی از وجود احتمال انتصاب حجت‌الله عبدالملکی، وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سمت دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری است.

وزیر جنجالی رئیسی جایگزین سعید محمد می شود

برخی منابع آگاه از احتمال انتصاب حجت الله عبدالملکی به سمت دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری خبر می‌دهند. اگر این خبر صحت داشته باشد، وزیر مستعفی کار دولت سیزدهم جایگزین سعید محمد در شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری خواهد شد که ۱۹ مهر ۱۴۰۱ از سمتش برکنار شد.

پیگیری‌ها حاکی از وجود احتمال انتصاب حجت‌الله عبدالملکی، وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سمت دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری است. این گمانه‌زنی در حالی مطرح می‌شود که سعید محمد کمتر از ۱۵ روز قبل از دبیری این نهاد مهم برکنار شده بود.

سعید محمد که اندکی بیش از یکسال در سمت دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری مشغول به فعالیت بود، روز ۱۹ مهر ۱۴۰۱ از معاونت وزارت اقتصاد برکنار شد.

نام حجت‌الله عبدالملکی هم در شرایطی توسط برخی منابع آگاه به عنوان جانشین محمد مطرح شده که وی در اردیبهشت ۱۴۰۱ و پس از پشت سر گذاشتن حواشی بسیار با

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خداحافظی کرده بود. استعفای عبدالملکی از سمت وزارت باعث شد تا اداره یکی از بزرگترین وزارتخانه‌های دولت حدود ۶ ماه با حواشی بسیاری و توسط سرپرست انجام شود.

برخی رسانه‌ها پس از برکناری محمد از سمت دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری معتقد بودند وی برای تصدی پست وزارت کار خیز برداشته است. اما رای اعتماد مجلس به سید صولت مرتضوی، گزینه جدید دولت برای تصدی پست وزارت کار باعث شد تا این شایعات نیز منتفی شود.

 

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49238

ارسال نظر