خبر مهم وزیر اقتصاد درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان /منابع مالی مشخص شدند

وزیر اقتصاد گفت: مساله ترمیم حقوق و دستمزد چهار ماه پیش در دولت مطرح شد و طی جلساتی در خصوص طریقه تامین مالی این مهم بدون اثرات تورمی در اقتصاد مورد بررسی قرار گرفت تا کسری بودجه را نیز افزایش ندهد.

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان /منابع مالی مشخص شدند

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: وظیفه دستگاه‌های مختلف برای متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری تامین مالی با واگذاری اموال و دارایی‌های بلوکه شده، است.

سید احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مساله ترمیم حقوق و دستمزد چهار ماه پیش در دولت مطرح شد و طی جلساتی در خصوص طریقه تامین مالی این مهم بدون اثرات تورمی در اقتصاد مورد بررسی قرار گرفت تا کسری بودجه را نیز افزایش ندهد.

وی با بیان اینکه در مرداد امسال فهرستی از مجموعه اقدامات برای تامین مالی مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: در همین راستا معاون اول رییس جمهوری مسئولیت کمیته درآمدی را بر عهده گرفت تا با اقدامات دولت، امکان اعمال افزایش حقوق و دستمزد برای سازمان برنامه و بودجه فراهم شود.

خاندوزی افزود: در شهریور ماه مصوبه ای برای تعیین وظیفه دستگاه‌های مختلف مانند وزارت صمت یا جهاد کشاورزی مشخص شد که عمده آن مبنی بر واگذاری اموال و دارایی‌های بلوکه شده، خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46329

  • ناشناس

    جالب است که دولت فهمیده که با حقوق 5 میلیون فقط برای 10 روز کفایت می کند ولز در اجرا باز هم ضعیف هیت

ارسال نظر